Ik heb ze ook al 2 dagen gebruikt, héérlijk! Had ze echt eerder moeten hebben. Warme en tóch droge voeten, een zeldzame combi, had ik zeker niet verwacht in rubber laarzen.
Muckboots + Equithème lange rijjas = comfi de winter door
Ik heb ze ook al 2 dagen gebruikt, héérlijk! Had ze echt eerder moeten hebben. Warme en tóch droge voeten, een zeldzame combi, had ik zeker niet verwacht in rubber laarzen.
Muckboots + Equithème lange rijjas = comfi de winter door
Nu met de sneeuw en koude grond, alle Muckboot-dragers nog steeds tevreden?
Nadat ik zowel mn Dubarry's als Ariat outdoorlaarzen na een jaar lekkend heb kunnen afserveren, wil ik nu een écht waterdichte laars...
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ik niet zo, ik vind ze ideaal in de blubber etc, als het niet al te koud is.
Maar met echte kou krijg ik er ijskoude tenen in. Ik heb nu met dit weer mijn anwb laarzen aan (die nep dubarry's) en daar ben ik blij mee
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
De bogs bevallen goed, waterdicht, soepel, warm. Op sneeuw ook goed stroef. Op ijs niet zo.
Wat ik er een groot nadeel van vind: ik heb de helemaal zwarte gekozen. Was geen andere keus daar. Dat wordt snel vies (zou je niet denken, maar toch. Het wordt als je door de plassen loopt al snel een soort van grijs). Volgende keer kies ik dus een vrolijker voetje eraan (die zijn er wel nl.) . Tot zover .
Ik ben echt 200% tevreden! Een van mijn beste aankopen ooit
Helemaal geen koude voeten meer en óók geen zweetvoeten (nu heb ik ook de echte 'all terrain' variant, met dikke zool en een half maatje te groot, dus zit er niet krap in.) Goede grip in de sneeuw en gladde modder (ijs nog niet geprobeerd), blijven niet steken in de modder, trekken makkelijk aan en uit (érg handig als je niet kunt bukken vanwege een dikke buik )
100% waterdicht, maar dit is pas het 1e seizoen, dus kan niet zeggen hoe ze zich op de lange termijn houden.
Ze lopen zalig, want dikke zool met neopreenvoering, dus goede demping.
Eigenlijk hebben ze maar 1 nadeel: ze zijn ontzettend lelijk, maar dat boeit me echt totaal niet als mijn voeten warm blijven
Je hebt 't over de Muckboots nu, toch?
Ik ben er ook ontzettend tevreden mee Vanaf het moment dat je ze aantrekt heb je warme voeten, ik denk niet dat ik ooit nog anders wil
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ja, dit is toch het Muckboot-topic?
True Maar er liepen inmiddels tips over allerlei andere merken
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik ben ook helemaal tevreden met mijn muckboots. Besefte pas dat mijn voeten normaal ijsklompen zijn met deze lage temperaturen toen ik een keer een halfuur m'n muckboots omruilde voor rijschoentjes Aanrader
dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina
Ik heb ze nu ook en erg blij mee!
Seatbuilder • NH/Parelli • Klassieke dressuur • Feldenkrais
Helaas, mijn Muckboots zijn na 11 maanden gebruik alweer lek.
Ik denk dat ik niet gemaakt ben voor laarzen
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Dat is balen Auky!
Voor zo'n vette prijs zou je toch mogen verwachten dat ze langer meegaan.
Tegenwoordig wordt er steeds meer rotzooi verkocht, voor veel te hoge prijzen...
Is het geen garantie kwestie?Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Seatbuilder • NH/Parelli • Klassieke dressuur • Feldenkrais
Ik heb ze nu een paar maanden, vind ze het geld echt meer dan waard, zelfs als ze maar een jaar mee zouden gaan!
Nou ik vind ze ook zeker hun geld waard, geen idee welke jij had auky, maar ik zou ermee terug gaan.Oorspronkelijk Geplaatst door marina
Ik heb ze alleen niet zo mega veel aangehad, omdat het ook niet zo koud is geweest.
maar ik krijg er zulke fijne warme voeten in
Bladwijzers