Daar heb je toch helemaal geen tijd voor :P
Daar heb je toch helemaal geen tijd voor :P
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Haha, achter in het terrein is een enorm speelgebied (crossterrein) met pianotrappen, hindernissen, kuilen en een waterpassage Daar kan je lekker spelenOorspronkelijk Geplaatst door maureentje
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Oh Fen zal echt heel blij zijn met dag en nacht paddock
Gaat trouwens iedereen op zaterdag naar huis? Ik denk dat ik na vrijdag en zaterdag helemaal afgeserveerd ben, om dan nog naar huis te rijden vind ik best zwaar. En stiekem zou ik op zondag nog best een ritje in de mooie omgeving maken
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hihi als dat zou mogen?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Dat zou wel heel leuk zijn Eva, maar terug komen op zondag is voor ons natuurlijk ook geen optie.
Maken jullie trouwens van te voren nog een indeling voor de paddocks. Diego is sociaal, maar kan zich achter een draadje soms wel heel stoer gaan voelen richting vreemde paarden. Het zou wel erg onrustig zijn als hij dan aan 3 kanten vreemde buren heeft. Naast Fenna of bij Fenna met niet teveel andere buren zou dan wel fijn zijn bijvoorbeeld. Niet dat ik dat nu al precies moet weten hoor, maar ik denk vraag het alvast.
Oja das idd wel handig ja...
Orin kan namelijk best een bitch zijn xD
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Nee, met ruim 85 paddocks maken we dit jaar geen paddock-indeling.
Is je paard niet lief naar anderen, kom dan op tijd en zet je paard in een hoek-paddock als die nog vrij zijn
En neem voor de zekerheid zelf extra prikpaaltjes en draad mee, zodat je een buffer-zone kunt maken tussen jouw paard en het buurpaard.
Wel fijn zoveel paddocks! Moeten de vrijwilligers die klaarzetten?
Ik denk dat die weer op vrijdag worden opgebouwd. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Dat is nog een heel werk en toen waren het er minder.
Dit jaar lijkt het me eigenlijk ook wel leuk om te helpen. Maar geen idee of ik vrij kan krijgen.
Toen had ik geen werk, dus alle tijd.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Jeej! leuk! ik help mee dus hoop ik jij ook
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache Server at www.equiday.nl Port 80
Die melding heb ik net even getemd aan Evi: die krijg ik als ik op de equiday site wil kijken. Ik meld het hier ook maar even, kan iemand dit doorgeven aan Evi?
Heb smsje gestuurd
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Super, dankjewel!
Nou Bea en Ik zijn ook bezig met de voorbereidingen voor de tweedehandskraam. Ik heb er heel veel zin in. Binnekort zullen jullie topic zien verschijnen voor aanmelden van spullen en vrijwilligers!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
De site doet het weer!
@Marloes: kunnen jullie ons nog even een voorstel sturen van jullie plan?
Bladwijzers