Heee Anna Demomaatje! Gaat zeker een drukke dag worden, maar wel een erg leuke
Heee Anna Demomaatje! Gaat zeker een drukke dag worden, maar wel een erg leuke
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Gaat iemand hier nog meedoen aan de workshop dualactieverung?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Martine en ik zouden meedoen met de challenge, nou heb ik me teruggetrokken , waardoor Martine ( met Rakim) in de problemen zitten.
Een VRAAG: is er iemand die voor mij in de plaats mee wil doen met de challenge en een auto heeft die trailer kan trekken
en bij ons in de buurt woont (de paarden staan op de Mariahoeve in Renkum). Mijn 2 paardstrailer mag je gebruiken.
Martine wil misschien ook wel alleen met Rakim op stap met (mijn) trailer, maar dan moet er ook iemand zijn die een auto heeft, die de trailer mag trekken
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Mijn auto is vrijdag en zaterdag gewoon te leen vanaf het KNHS-centrum
Is dat een optie?
Is er al bekend wanneer de deelnemers aan de challenge de opdrachten ontvangen?
Ik heb maar twee keer over nog om te oefenen met Aafke namelijk...ik kan me herinneren dat we de opdrachten voorheen eerder ontvingen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
3 weken vooraf, dus dit weekend. We hebben gisteren de opdrachten uitgedacht en willen ze uiterlijk zondag uitgewerkt rondmailen.
Als je ff mailt naar info@equiday.nl kan ik je evt vast de namen vd opdrachten doorgeven (dus zonder de uitgebreide omschrijving).
Ok mooi dan wacht ik wel op zondag . Dit weekend komt ze toch niet rijden.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
En krijgen we voor agility ook van te voren nog iets te horen over wat we moeten doen?
Dank je Sandra voor je aanbod. Maar Martine mag zelf niet rijden met een trailer...
Martine hoopt op een vriendin, die in eerste instantie moet werken maar probeert vrij te krijgen.... Dan kan ze komen. Ik hoop zo dat dat gaat lukken
Blijft de vraag wie wil er in mijn plaats mee doen met de challenge? Ook heb ik nog een toegangskaartje.
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Wat weegt jou trailer Ineke . En Martine haar paard. En wat mag Sandra haar auto trekken. Daar moet je naar kijken. Sinds 19 Jan is de regelgeving voor trailers anders.
@Sandra: bedankt voor het aanbod! Ik kan zelf niet rijden inderdaad, maar super dat je aanbiedt dat ik je auto zou mogen lenen.
@Marjo: Rakim weegt 536,5 haha, hij is laatst nog op de weegschaal geweest. Het issue blijft dat ik zelf niet kan rijden, maar ook bedankt voor het meedenken, we vinden vast wel iets.
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Als er geen andere efficientere opties meer zijn kan ik met Sandra haar auto en trailer van Ineke rijden (BE rijbewijs en ervaring met rijden). Ga ik nu eerst even oppas regelen voor Isa die dag (moet ik zowiezo doen hihi)
Hoe lang is het rijden vanuit Ermelo? Evt zou ik dat de vrijdags ook kunnen, als ik even als vrijwilliger gemist worden kan. Heb dan zelf wel een auto en trailer mocht dat nodig zijn. En ben toch dol op toeren
Vrijdagavond zouden we wel een vrijwilliger kunnen missen (hoop ik toch )
Ik weet niet of jullie een wachtlijst hadden voor de challenge maar mag ik anders meedoen met Easy? Dat lijkt me eigenlijk toch wel heel erg leuk!
Bladwijzers