Pagina 23 van de 31 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 345 van de 455

Topic: EquiDay 2013 (4 mei, Ermelo!!)

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Re:EquiDay 2013 (4 mei, Ermelo!!)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    25 plaatsen van de 24 verkocht, da's toch knap (moet nog ff checken in de database of dat écht het geval is, of dat ons systeem van slag is geraakt )
    Van die stallen balen wij heel erg, zoals je kunt begrijpen. Daar staat tegenover dat de vrijwilligers die op vrijdag hun paard al meenemen, deze BUITEN mogen laten staan 's nachts, op de graspaddocks (ja, want die mochten we gelukkig nog wel neerzetten, werd ons vriendelijk verteld. Hahaha, alsof het een optie was om EquiDay te houden ZONDER graspaddocks )
    Even de quote aangehaald, waar Eva en Maaike vanuit zijn gegaan.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ah Marit (zelf was ik te lui )
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Owww, dat was ik zelf alweer vergeten
    In dat geval is er geen enkel probleem voor mensen die hun paard al op vrijdag brengen
    Tip: neem zelf hooi mee, want er staat waarschijnlijk maar weinig gras en een baaltje van de KNHS kopen is erg duur (€ 12,50 was het 2 jaar terug )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

haha lol! Jij hebt wel wat anders aan je hoofd dan onthouden wat je allemaal geschreven hebt Gelukkig hebben we Marit

Maar goed, ik ben blij dat het kan en dat Sjo ook blijft slapen, ik kan mij herinneren dat ze best wat steun aan hem had toen we tig jaar geleden bij de NHdag waren... Oh jee, we worden oud :P
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

haha, Evi is in de wolken met Elvia. Gelukkig mag het dit jaar wél van de KNHS. We hebben jullie hulp HARD nodig dames en heer!

Actief Forumlid maureentje's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2011
    Leeftijd
    29

Ohhh ik denk al... hahah

Evenaar mijn paard komt ook op vrijdag hoor!
    If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Zolang het droog blijft zijn we blij toch?

Actief Forumlid maureentje's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2011
    Leeftijd
    29

Fijn dat het al droog blijft!!!

En ik kan toch met orin meedoen!
    If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    35

Alleen wie zich uitdrukkelijk aangemeld heeft met paard op vrijdag, kan terecht in een nood-stal.
    Op dit moment hebben we stallen gereserveerd voor Caitlin, Misa en de 2 pony's van Mandy. Dit betekent dat er nog maar 1 stal beschikbaar is.
    Volgens mij had ik dat wel al gedaan een aantal pagina's geleden! Ik zou heel graag in die stal willen als dat kan , maar als dat niet kan is een goed stevige paddock ook wel een optie. Ik vind de uitbreek kans eng in de nacht.
    note to self: change the mind, the body will follow.

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik meen mij ook te herinneren dat Jasmijn graag een stal wilde... Moet dat ook niet hier ergens in het topic staan Jasmijn?

Als Loda niet zoveel met draadjes heeft kan Wien wel 'snachts in een paddockje hoor, volgens mij blijft ze wel achter een draadje staan (maar het idee van een stal is wel wat prettiger inderdaad )

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

@Jasmijn: graag even een quote, het topic is intussen nogal lang.

Er zijn echt maar 5 stallen, we kunnen evt Mandy vragen of 1 van haar pony's in een paddock kan (de ander moet sowieso in een stal). Mísa en Caitlin laten we gezien ervaringen uit het verleden ook niet 's nachts in een paddock :P
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    35

Hoi eveline,

Ik heb even gezocht en dit is de wisseling met Sandra (p.11/12):

ik:
    Komen er nu wel die noodstallen of mag je paard van vrijdag op zaterdag in de houten paddock of echt alleen de graspaddocks?

Sandra: @ Jasmijn: er zijn helaas géén stallen meer. Ook de houten paddocks zijn afgebroken.
    We hebben graspaddocks waar de paarden ook vrijdagavond in mogen staan. Misschien hebben we vrijdagnacht nog wel een carantaine-box vrij. Dat weet ik eigenlijk zo niet.

Ik: Ah okee! We gaan het wel zien !
    Ik had er inderdaad naar geïnformeerd, en ik had het zelf begrepen als dat ik daar graag gebruik van maakte als ze er zijn (= dus aangemeld). Er was alleen nog niets bekend dus ik dacht dat het duidelijk was dat ik er graag gebruik van wilde maken. Maar ik kan het me voorstellen dat het niet zo duidelijk is.. mmm..miscommunicatie.

Loda blijft op zich wel achter een draadje, maar nu heeft de kudde de laatste tijd al een paar keer onze met prikpaaltjes afgezette bak omver gelopen. Nu weet ik het dus niet zeker meer, en ik vind het een beetje eng omdat het grote terrein niet dicht kan zeg maar en ik ook niet weet hoe Loda daar is.

Kan je daar weer wat hooi kopen ook zoals voorafgaande jaren? Ik kom niet van huis namelijk..
    sorry voor alle vragen ..
    note to self: change the mind, the body will follow.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Je kunt er een baal hooi kopen. De exacte prijs weet ik zo niet (die wisselt wat elk jaar), goedkoop is het er zéker niet.
    Maar als je niks kunt meenemen is dat een optie ja.

Zijn er voldoende dagkaarten beschikbaar? Ik heb nog geen kaartjes gekocht, omdat ik er niet zeker van ben of ik kan komen.

Bladwijzers

Forum Rechten