Pagina 7 van de 31 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 455

Topic: EquiDay 2013 (4 mei, Ermelo!!)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:EquiDay 2013 (4 mei, Ermelo!!)

Dit jaar ga ik voor het eerst wat van EquiDay ZIEN. Ik ga namelijk ringmeesteren bij de hoofdring, dus éindelijk kan ik ook eens profiteren van (een deel van) het leuke programma dat we zelf samenstellen

Voor wie zonder paard komt: we hebben nog genoeg vrijwilligersplekken vrij waarbij je een heleboel van het programma meekrijgt, zoals opbouw-hulp of ringmeester bij een van de vele ringen (bij wedstrijdring zie je ook een groot deel van de showring!)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid maureentje's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2011
    Leeftijd
    29

ik heb me opgegeven en ik wil echt heel graag bij de kassa zitten
    If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Dit jaar ga ik voor het eerst wat van EquiDay ZIEN. Ik ga namelijk ringmeesteren bij de hoofdring, dus éindelijk kan ik ook eens profiteren van (een deel van) het leuke programma dat we zelf samenstellen

Voor wie zonder paard komt: we hebben nog genoeg vrijwilligersplekken vrij waarbij je een heleboel van het programma meekrijgt, zoals opbouw-hulp of ringmeester bij een van de vele ringen (bij wedstrijdring zie je ook een groot deel van de showring!)
    Ok, als ik Wonder niet mee neem wil wel helpen bij 1 van de ringen. Mijn vader vond dat geen probleem!
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

nou ik hoop dat de tweedehandskraam een mooi plekje krijgt met goed uitzicht! Ik zal van de week nog even mailen over het een en ander.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Aangemeld
    Sep 2011
    Leeftijd
    29

Ik ben benieuwd ja. Ik weet nog op die equiday vorig jaar dat Die Ijslanderkraam ( ik weet niet of er mensen hier van op dit forum zitten? ) die stond achter een busje die in de ring geparkeerd stond en die konden helemaal niks zien...
    If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

De kramen hebben dit jaar bijna allemaal een goed uitzicht op de ring. En om het standhouders nog makkelijker te maken, hebben ze zich zelfs kunnen inschrijven voor een specifieke plaats (op basis van beschikbaarheid en prijs van de kraam).

De 2e hands kraam komt bij de workshopring of bij Clinic-ring 2 te staan, aan de kant van het geluid (zodat je ook nog kunt horen wat er gezegd wordt ) Dan is er natuurlijk wel kans dat er publiek voor zit bij een populaire demo, want de bankjes staan ook aan die kant.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Evi, ga je met z'n tweeen ringmeesteren of gaat Onno met z,n tweeen achter de kassa?
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hmmm, mooie gelegenheid om de kleine direct in te werken...
    Maar mijn schoonouders hebben Seppie al geclaimed voor die dag, dus hij/zij verblijft op een rustig plekje. Onno is wel inval-ringmeester als ik tussendoor ga voeden (echt raar om dit nu te schrijven, ik kan me er namelijk nog weinig bij voorstellen )

Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen!
    Maar fijn dat je schoonouders willen helpen. Kan me voorstellen dat het nu nog veraf klinkt
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Bij deze de plattegrond, zodat iedereen een idee heeft hoe het eruit komt te zien:

Aangemeld
    Sep 2011
    Leeftijd
    29

Mooi genaakt! Wat is het verschil tussen de buget en basic kramen?

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Budget is vast goedkoper omdat daar in verhouding minder mensen automatisch langslopen.
    Al verwacht ik dat hier als mensen ergens langs willen echt wel langsgaan.

Leuke demo's! Ben erg benieuwd.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Waar op het terrein bevind dit zich dan? Is dat gebouw met de slaapzalen dan waar nu het blokje met basic marktkramen staat?

Oh trouwens! Mochten jullie nog professionele ontruimings/nooduitgangen tekeningen nodig hebben. Mijn vriend kan die wel maken voor een mooi prijsje. Hij doet dat vaker voor bedrijven.

Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Leonie, wegens de verbouwing is alles buiten dit jaar!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

@ Dyonne: ja, dat is inderdaad het verschil. Vorig jaar hadden we wat standhouders die vonden dat hun plek tegenviel. Dus hebben we nu gradaties, waarbij je zelf kun kiezen. De indeling van de kramen gebeurt zoveel mogelijk op volgorde van inschrijving. Dus ben je laat, dan sta je verder achteraan. Wel zo eerlijk.
    De luxe kramen zijn overdekt met grote tenten. Deze zijn inmiddels al helemaal gereserveerd

@ Leonie: De wedstrijd- en showring bevinden zich in de mega grote bak achter de hallen. (achter het trailerparkeerveld).
    Ring 2 is in de grote losrijpiste van vorig jaar, en ring 3 en de workshopring op het grasveld erachter.

Gaaf he!!!

2 Lazy7ranch gaat een demonstratie geven over de communicatie met paarden (min of meer a la parelli), met behulp va 5 paarden die op een rijtje at liberty bij haar blijven. We hebben die demo gezien op horse-event en zelfs wij waren, ondanks ál die eerdere parellidemo's op dit niveau, geboeid vanwege de orginele insteek. De paarden zijn namelijk constant met elkaar bezig en onderstrepen daarbij de 7 games.

Pagina 7 van de 31 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten