hihi hier nog zo een ....
Agility lijkt me super gaaf, maar de hele dag ook nog op je paard letten... en rondhobbelen en meedoen, misschien maar een jaartje wachten
hihi hier nog zo een ....
Agility lijkt me super gaaf, maar de hele dag ook nog op je paard letten... en rondhobbelen en meedoen, misschien maar een jaartje wachten
@Sandra: jij hebt helemaal geen tijd om een paard mee te nemen
Voor de anderen: we hebben dit jaar meerdere 'paddockwachten' die alle paarden in de gaten houden. En afgezien van een ontsnapping wanneer een paddockmaatje wegging, zijn de paarden altijd rustig op het terrein.
Ja, ik ben vorig jaar maar 3x naast de 3x halen gaan kijken en Wonder dacht elke keer: He, Jij ook hier? Leuk...
En ik ben een echte controlfreak.. :P
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dat klinkt wel geruststellend. Easy stond de laatste keer in de longeercirkel samen met Belle zonder toezicht.
Vorig jaar hadden we inderdaad maar 1 paddockwacht en dat is niet voldoende, omdat de paddockwacht soms ook heen en weer moet lopen en naast paarden in de gaten houden, ook moet zorgen dat mensen op tijd naar de losrijring gaan. Dit jaar komen er 2x zoveel paarden, dus veel meer werk voor de paddockwacht. Daarom willen we dit jaar een aantal Paardenhouderij-studenten inschakelen voor deze taak.
De paddocks (neem aan dat je die bedoeld met 'longeercirkel', Leonie?) zijn dit jaar waarschijnlijk niet beschikbaar.
Heb je een ontsnapper (aka Caitlin, Mísa of CEO ) dan zul je zelf extra maatregelen moeten nemen (hoge paaltjes mee), of een stal moeten huren. Er staat wel stroom op de paddocks.
Helaas, we nemen een ander paard mee dan Lazmir... je zal toch echt eens naar het zuiden moeten komen danOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
[quote=Callippo ]
@Sandra: jij hebt helemaal geen tijd om een paard mee te nemen
Ik had al zo'n vermoeden
Ik ben hard aan het sparen voor rijbewijs en auto. Dus hopelijk kan ik deze zomer eens een keertje langskomen! Lijkt me wel echt leuk!Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Oh jeetje het gaat alweer kriebelen! Bitloos een proefje rijden lijkt me gaaf, maar dan moet ik echt nog even dooroefenen en ook eens ergens in een bak gaan rijden om te wennen aan dat formaat
Challenge is ook zo leuk, maar dan wel met als doel minder gestressed te zijn dan vorige keer
Eens zien of vervoer een optie is, daarna kom ik bij je op de weegschaal Priscilla
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
voor de paarden scheelt het enorm dat het dit jaar buiten is. Geen gegalm en een zéér ruimte wedstrijdruimte. (40x60 of zo)
Ja dat scheelt zeker, hoewel het een goede oefening is in een binnenhal, maar er is al genoeg gedoe dus buiten is dan wel lekker!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hmm. Gelukkig durf ik dat toch nietOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Auto & trailer is geregeld, nu nog bedenken of Wien en ik ergens aan mee kunnen doen zonder hartkloppingen. Pleh!
Ah, ik wil zo graag meedoen met de challenge, het lijkt me zo leuk en uitdagend! Moet ik wel eerst tijd in gaan plannen om het trailer laden te oefenen...
Leuk Nienke, kan ik eens kennismaken met Wien!
Jaaa, dan mogen Fen en Wien naast elkaar in paddockjes Zwartje en vosje, knap stel zal dat zijn
Bladwijzers