Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Leuk toch, een beetje uitdaging?
Vandaag zijn de magazines trouwens besteld. 2000 stuks . gaan gelukkig rechtstreeks naar de KNHS, dat scheelt sjouwen.
oh en vandaag is ook de 500ste kaart verkocht in de voorverkoop! Dat lijkt weinig, maar in praktijk kopen heel veel mensen toch liever aan de kassa. Dus we kunnen weer een fijne opkomst verwachten.
D'r komen zo nog 2 voorverkoopkaarten bij . Fijn dat alles zo goed loopt, ik kijk er naar uit!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Mooie score Sandra! Ik reed vorige week met mijn auto langs het KNHS centrum en daar leek het zo vluchtig langsrijdend nog een ontzettende chaos op het terrein te zijn. Gaat alles lukken wat betreft logistiek?
Ik had nog een vraagje over de challenge: ik weet niet of dit vorig jaar nu wel of niet zo was maar. Als je meerdere niveaus van uitvoeren laat zien. Zeg 1 en 2, worden die scores dan bij elkaar opgeteld of telt alleen de hoogste score? Daarnaast vraag ik me af of het mogelijk is de beoordelingsformulieren (als er per deelnemer 1 wordt geschreven)van de challenge (en is er weer een publiekswedstrijd?) mee te krijgen? Ik denk dat Aafke dat wel heel leuk zou vinden (en misschien andere deelnemers ook?)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ja maaike :
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Wwat betreft verbouwing: het parkeerterrein op steen is niet beschikbaar, maar de knhs garandeert dat er genoeg plaats is. Verder zitten we geheel op het buitenterrein, waar niet gebouwd wordt.
De hoogste score telt, dus als je eerst de oefening voor 1 punt doet en daarna voor 2 punten krijg je 2 punten.
De scoreformulieren zijn per hindernis, niet per deelnemer. We kunnen ze daarom niet uitdelen (evt wel de leuke opmerkingen publiceren).
Publieksprijs is er dit jaar niet.
Ach ik doe voor de fun mee
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Vervoer naar Equiday is in orde, iedereen bedankt voor het meedenken!
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Fijn Martine!
Hey leuk Martine, gaat het dit jaar toch lukken
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ow ok, naja jammer . De leuke opmerkingen publiceren vind ik een goed idee (en evt de tips ook als die er zijn; iedere deelnemer een tip en een top?).Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Het programma staat eindelijk online
Succes allemaal met het kiezen uit de leuke demo's.
Wow, wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!!!
May the horse be with you!
Dat kiezen wordt nog behoorlijk lastig..
Heb je toevallig het kaartje van de terreinindeling nog bij de hand? Anders ga ik hier even zoeken vanavond.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
de plattegrond:
de oranje blokken zijn stands/marktkramen
Bladwijzers