Super, dankjewel!
Super, dankjewel!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
even de FAQ hier neergezet:
Tickets
Ik ontving zojuist tickets in de mail, maar heb geen tickets gekocht??
Deze tickets zijn verzonden omdat je standhouder, demogever of vrijwilliger bent. Dit zijn de gratis tickets, of extra tickets wanneer je deze besteld had bij je stand/demo.
Tot wanneer kan ik een ticket kopen in de voorverkoop?
De voorverkoop sluit op 20 april.
Zijn er op 4 mei nog kaarten te koop aan de kassa van EquiDay?
Jahoor, we geven ongelimiteerd entreekaarten uit op EquiDay. Deze kaarten kosten aan de kassa € 12,50.
In de voorverkoop krijg je € 2,50 korting. Er kan NIET worden gepind bij de ingang, dus contant geld meebrengen!
Hanteren jullie ook kindertarieven?
Kinderen tot 6 jaar hebben gratis entree
Voor oudere kinderen moet een gewoon ticket worden gekocht.
Mogen honden mee?
Jahoor, honden zijn welkom op EquiDay. Mits uiteraard aangelijnd en gewend aan paarden en veel mensen.
Hoe laat begint en eindigt EquiDay?
Het programma begint om 10.00 uur. Om 9.30 uur zal de kassa open gaan. Om 17.00 is EquiDay afgelopen.
Problemen met de tickets
De tickets zijn wel zichtbaar in de email, maar niet als ik ze print.
Sla het plaatje op op je PC of maak een printscreen (shift+print scr) en print het plaatje via bv Paint. Als het printen écht niet lukt, schrijf dan de letter/cijfercode over. Dit is een nummer van 10 tekens. Dus NIET het ordernummer van 3 tekens. Wij voeren dit nummer dan handmatig in bij de kassa.
De Barcode van de ticket is niet zichtbaar.
klik op "afbeeldingen weergeven" (show pictures) in je email.
De Barcode is niet zichtbaar is ik de email forward naar een ander adres.
Dit ligt aan je mailprovider. We raden je aan de email niet te forwarden, of de plaatjes eerst op te slaan op je eigen PC en deze als attachment doorsturen in een nieuwe email.
Ik heb geen barcode ontvangen, terwijl ik de tickets via ideal heb betaald.
Bij betaling via Ideal worden je tickets direct verstuurd. Helaas herkennen sommige emailproviders deze email als spam. Kijk dus eerst in je spamfolder. Kun je de tickets niet vinden? Mail ons dan je betaaldatum en indien bekend je ordernummer.
Ik heb geen barcode ontvangen, terwijl ik de tickets via overschrijving heb betaald.
Geef ons een week om je betaling te checken. Heb je na 7 dagen nog geen barcode ontvangen? mail ons dan je ordernummer (mits bekend) en de datum waarop je hebt betaald.
Overige vragen
Ik zou graag tijdens Equiday vrijwilliger willen zijn, kan dit?
Wij hebben momenteel genoeg vrijwilligers. Misschien volgend jaar?
Ik ben standhouder, vrijwilliger, demogever en ik wil graag meer informatie over het verloop van 4 mei.
Rond de 20e april zullen we iedereen uitgebreid voorzien van alle informatie die van belang zou kunnen zijn. Inclusief routes, aankomsttijden, indelingen, etc.
Standhouders en demogevers: voor dringende vragen zijn we telefonisch bereikbaar onder: 06-516.46.227 of 06-147.158.93
Groetjes,
Eveline en Sandra
Ben ik dan scheel, ik vind dit niet terug op de website?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Die kreeg je als je een mail verstuurde. Dus klopt dat het niet op de website staat.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Du sde vrijwilligers moeten ook een ticket hebben? En die veraturen jullie over de mail?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Nee, vrijwilligers hebben geen ticket nodig (zie ook je vrijwilligersmail)
Is de Natural Balance Hoofcare in het engels eigenlijk?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Nee hoor
Oh Ik ging googlen en kwam alleen engelse site tegen hihi.
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Even een vrijwilligersvraag, voor de vrijwilligers die vanaf 10.00 bijv bij de ringen moeten helpen, moeten die ook om 8 uur bij briefing aanwezig zijn? Want dan weet ik hoelaat ik moet vertrekken van huis.
Ook over het opruimen na afloop he tkan zijn dat ik eerder weg moet, dus dat ik rond half 7 moet gaan, hopelijk is dat geen probleem.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ja, dat is wel handig ja. Als het niet lukt heb ik daar begrip voor hoor. Dan instrueren we je "los".
Mag ik dan ook later de briefing krijgen? Ik haal namelijk de paarden van maaike en jasmijn op in friesland en anders moeten we al om 6 uur vertrekken uit friesland
Jahoor, dat kan. Het zal misschien even tussendoor moeten, maar bij vragen zijn we altijd bereikbaar via portofoon.
Ik heb deze week super uitgebreide taaksetjes samengesteld waarmee alles zich eigenlijk al vanzelf wijst.
TopOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Oke, ik probeer er dan wel om 8 uur te zijn als het allemaal gaat lukken.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers