Dag Gilraen! Ik heb op men laatste rit extra gelet op ons tempo (denkend aan jouw vraag). Maar het was wel een heel andere situatie, want we waren met de hele kudde weg Deze afspraak heb ik nu voor mezelf kunnen maken:
Het blijft een buitenrit en dat moet voor mij gewoon vooral leuk en los zijn! Dus de snelheid maakt me niet zo veel uit op 1 voorwaarde: ze moet(en) altijd goed blijven reageren. Ze mag(/mogen) van mij lopen zoals ze wil(len), maar als ik dan plots vraag om sneller of trager te gaan, of zelfs om te stoppen moet(en) ze op relatief lichte hulpen kunnen reageren!
En dan ben ik het misschien ook wel eens met de reacties van hier boven; het gaat eigenlijk gewoon om de aandacht die je wel/niet hebt.
Zo ver over mij Bij jouw gaat het blijkbaar meer over onzekerheid en dat is toch iets anders. Je spreekt over hem eerst ook op de grond voorop laten gaan (driving vanuit zone 3) en dat hij dan ook wat onzeker is. Misschien heb je dit nog niet genoeg gedaan en moet je dat eerst meer gaan doen?
Bladwijzers