Heey,
Ik kom er hier maar niet uit, de ene zadelmaker achter de andere, bo is 'raar gevormd' en de zadels passen nooit geen 100%, momenteel rij ik met een dressuur zadel van een vriendin die langs achter een gel liggen heeft, maar daar door is de ruggen graat weer geen 100% vrij dus maakt dat me ook niet echt happy, al lijkt ze geen last te hebben van dit zadel(?) Hoewel ze bij de vorige durfde staken, en duidelijk ongemakkelijk liep heeft ze dat nu niet, happiness! Maar toch, hoelang gaat dit weer duren? Mijn vorige zadel paste wel geteld een maand... Oplossing, ik rij met een barebackpad met een pad eronder. Dat zorgt voor redelijk wat 'laagjes' tussen ons, maar vind het weeral niet zo idiaal..
Dus heb ik all zitten denken mss een boomlooszadel ergens zoeken om eens te lenen?
Maar als ik rond vraag hoor ik zoveel verschillende meningen... De ene zegt neen, de andere zegt ja maar geen barefoot vanwege de pommel, maar eigelijk zit het probleem hem in. Ik begrijp deze zadels niet, en begrijp dus ook niet in welke manieren een barefoot bv schadelijk kan zijn voor de rug (afgezien van niet passen ofcourse (
Ik vroeg me dus af of jullie me wt meer konden vertellen
Bladwijzers