zoeken op 'NH forum' en je vind hem!
Jaaaa!!! Awesome!! Vet handig!
Eef heb jij nu de gratis versie gedaan? En wat is het verschil met die betaalde?
zoeken op 'NH forum' en je vind hem!
Jaaaa!!! Awesome!! Vet handig!
Eef heb jij nu de gratis versie gedaan? En wat is het verschil met die betaalde?
800 dollar
Hahahaha! Ja duh! I maar qua opties enzo!
Dit is trouwens getypt vanuit de app! Geweldig!!
Heb niet meer naar de opties gekeken, die 800 dollar vond ik afschrikwekkend genoeg :P
Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2
Vet handig dit! Thnx
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Yessss hebbes
ik wil ook een smartphone
Welke gratis versie hebben jullie gedownload?
De betaalde versie kan alleen via creditcard en die heb ik niet.
Heb nu Convo (tapatalk client) gedownload, maar daarin vindt die geen nhforum of bokt
De app voor op je mobiel is normaal betaald inderdaad. Het deel voor het forum (op de server) zelf is gratis. De prijs in de Play store en iPhone store is ongeveer E 2,70
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Met andere woorden ik heb pech, omdat ik geen creditcard heb
Hèhè, eindelijk tapatalk!! Ik vind het een heerlijke app!
Als je een iphone hebt dan heb je niet perse pech daar kan je ook in de appstore zonder creditcard.
www.niettevermijden.com
Helaas, Android
Heeft iemand nog een tapatalk-tip voor als je via een melding (notification) in je PB-box gekomen bent? Ik kwam vanuit daar niet meer in het hoofdscherm (back knop stuurt me terug naar mijn bureaublad, mijn enige optie was de PB te beantwoorden, waarna ik opnieuw in de inbox kwam). Heb nu m'n telefoon maar gerestart
Je kunt een v3 cash card kopen bij Primera geloof ik. Of via internet. Dat is een prepaid creditcard.Oorspronkelijk Geplaatst door Daf
https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Vis...iek.html?tk=98
Er is ook nog wel een andere manier maar dan moet je me ff pb'en.
Ik heb dat nog niet gehad met een pb. Ik merk wel dat je met de terugknop van je telefoon meestal uit de app gaat. Dus als het kan kan je beter de besturing van de app gebruiken. Als je op terug drukt krijg je dan niet zo'n pop up met negeren, bewaren etc.?
Bladwijzers