Ik zal er ook bij zijn, als het zo dichtbij is kan ik het stiekem niet maken om niet te gaan...
Ik zal er ook bij zijn, als het zo dichtbij is kan ik het stiekem niet maken om niet te gaan...
Murielle Mulder fotografie
w w w . m u r i e l l e m u l d e r . n l
Leuk!Oorspronkelijk Geplaatst door MurielleM
Stop thinking, start feeling
ik weet mijn studie en werkrooster niet, dus moet nog even kijken. Lijkt me wel interessant!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ben benieuwd! Zou erg leuk zijn als je kon komen!Oorspronkelijk Geplaatst door Loesjevos
Jaaaaaaaaaaa ik heb oppas, dus ik ben ook van de partij!
Ga nu een kaartje kopen.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
yeah gezellig
Ik kom ook
Ik kreeg na het invullen van het formulier op de site deze tekst:
Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.
Gaat de bestelling van mijn kaartje nu wel goed?
Leuk dat je komt Saskia!
Oh jee, dan heeft het formulier een storing. Komt denk ik omdat de vroegboekkorting afloopt, maar vandaag zou hij het nog moeten doen . Ik kijk er meteen even naar. Misschien kan jij mij even een pb sturen met je e-mailadres, dan zorg ik dat jouw kaartje in ieder geval in orde komt .
Edit: Formulier doet het ook al weer als het goed is. Kijk maar wat je makkelijker vindt, het formulier nogmaals invullen of mij even pb-en. Sorry voor het ongemak!
Nou op de valreep van de vroegboekkorting me toch aangemeld. Nu hopen dat het ook gewoon kan qua werk etc. Maar ja anders is het goeie sponsering voor Vocuss. Maar ik hoop dat ik gewoon kan komen hoor!
alleen ik zie dat je ing rekening is waar ik naar moet overmaken, dus kan zijn dat het er vanavond nog niet op staat, maar ik ga het gelijk overmaken iedert geval!
Fijn Marloes!
De betaling komt heus niet aan op een dag hoor. Als je je nu hebt aangemeld, is dat nog helemaal op tijd.
Mochten nog meer mensen gebruik willen maken van de vroegboekkorting, dat kan alleen vandaag nog.
Started!
Ik heb er nu al zin in!
Alle kaarten voor de thema avond Game of Contact zijn verkocht. We vinden het erg leuk dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn in het bijwonen van deze avond. Had je deze avond ook graag bij willen wonen, laat dit ons dan weten. We kunnen naar aanleiding hiervan kijken of er genoeg animo is voor een extra avond. Via onze site en de nieuwsbrief kun je op de hoogte blijven van al onze activiteiten.
Started!
Ik ben wel geïnteresseerd! Ik wilde graag komen, maar ik kan dan niet! Dus als het nog een keer is, wil ik graag meedoen!
Datzwlfde geldt voor mij. Ik kan ook niet, was anders graag gekomen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Dat geldt ook voor mij.
Bladwijzers