Nico was vijf weken geleden kreupel geworden, maar ik ging toen op vakantie dus ik had tegen de eigenaren gezegd dat ze ff de hoefsmid moesten bellen. kom ik terug van vakantie na 2,5 weken en loopt hij zo verschrikkelijk kreupel, hij vielgewoon steeds bijna om!! ik was echt super boos op die mensen, zeiden ze ook nog dat ze het niet hadden gezien!!! kan ik echt heeel boos om worden! ze zeiden dat ze nu meteen de hoefsmid gingen bellen. bel ik de volgende dag wanneer ze een afspraak hebben, hadden ze weer niet gebeld! toen heb ik zelf maar ns initiatief genomen en heb een hoefsmid gebeld, die kwam over 2 dagen zei hij. ik wachten op het afgesproken tijdstip: komt hij gvd niet nopdagen, ik heb daar 2 uur gestaan. nou na 3,5 weken kreupel te hebben gelopen kwam er dan eindelijk een hoefsmid: ontsteking in zn hoef, heel veel pus...
we moesten het iedere dag in de biotex doen, dus ik had met de eigenaren een soort schema gemaakt wie wanneer zou gaan, nou uiteindelijk was t genezen en hij loop nu wee een weekje goed en we hebben weer lekker kunnen rijden, maar nu kwam ik dus vandaag en is hij weer kreupel, zelfde been, zelfde plek, zelfde ontsteking, weer terug gekomen: wat moet ik nou doen?? iemand tips?? moet er een dierenarts bij, want ik kan dat dus echt niet betalen en of die eigenaren het doen als ik het vraag weet ik niet, daar kan ik dus niet van op aan, heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand een oplossing?
alvast bedankt!
Bladwijzers