Dag iedereen,
Zoals veel van jullie weten, volg ik een opleiding tot paranormaaltherapeut. Deze 4-jarige HBO opleiding zit in Utrecht. Ik zit nu in het derde jaar. In dit jaar gaan we mensen behandelen onder supervisie van onze praktijkdocenten op onze school in Utrecht. Meer informatie over de opleiding kun je vinden op de website, www.hjbc.nl.
Nu ben ik op zoek naar mensen die naar Utrecht willen komen om zich gratis te laten behandelen. De behandelingen vinden plaats in de middag. De school is goed te bereiken met het openbaar vervoer en beschikt tevens over een parkeergarage zodat je gegarandeerd gratis en veilig kunt parkeren.
Je wordt behandeld door één van mijn klasgenoten. Na de behandeling krijg je een formulier mee met het vriendelijke verzoek of je daar je oprechte feedback op wil schrijven en deze terug wil sturen naar je behandelaar. (envelop met adres en postzegel krijg je er bij )
Ik zoek mensen die ten minste drie van de vijf onderstaande zaterdagmiddagen naar Utrecht willen komen.
26 januari
2 februari
9 februari
16 februari
2 maart
Wie wil? Wie grijpt deze kans om zich drie (tot vijf) gratis te laten behandelen door één van mijn getalenteerde klasgenoten onder supervisie van een ervaren praktijk docent?
Heb je vragen? Ik beantwoord ze met plezier hier of per pb.
Alvast onwijs bedankt.
Liefs
Roos
Bladwijzers