Maar je blijft toch in groep 1 omdat daar al een plaatsje gereserveerd was voor jeOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Maar je blijft toch in groep 1 omdat daar al een plaatsje gereserveerd was voor jeOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
haha, nou ja, ik snap er niks van, maar groep 1 is helemaal goed
Voor januari is er nog maar 1 plekje vrij in groep 3 Als je dus nog twijfelt of je mee wilt doen is het misschien nu het moment om te beslissen
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
ik had je gemaild Anna, maar heb nog niets terug gehoord.
Had je mij meegerekend?
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Even een wellicht domme vraag stellen: Hoe doen jullie dat met filmen? Zet je de camera op de bakrand oid of moet je zelf zorgen dat iemand je filmt??
ik stapel 2 playrollen op elkaar en zet daar de camera op. Alleen als het hard waait kan dat niet.Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
Ik zet hem inderdaad op een paal van de bakrand. Tot nu toe gaat dat prima!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ik heb een heel klein, buigbaar statiefje. Een driepootje die ik ergens omheen buig, een paal, kruiwagen, schuilstal. Echt zo ideaal!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wat cute Eva! Héél handig!
Ik heb een niet verbuigbaar statiefje waarvan de pootjes in zo'n gleuf van een playrol passen.Oorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
Daarmee staat hij vast; ook bij een beetje wind . De playrol zelf zet ik altijd op een grote voerton
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
waar blijven de filmpjes dan, els?
Ik heb ook zo'n verbuigbaar statief. Een Gorilla Pod heet dat. Die zijn helemaal niet duur. Bij mij gaat ie aan de regenpijp of bovenop een hindernisstaander.
Leonie, had jij je filmpje van afgelopen dinsdag via statief gemaakt ? Het was zo mooi dichtbij .
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Met de camera op een hindernispaal maar ik had een cameravrouw dus die zoomde en draaide met me mee.
Wat ik ook weleens doe met filmen is door de camera kijken welke plek hij opneemt en dan op de randen balkjes leggen of pionnen ofzo. Dat je weet binnen welk gebied je moet blijven voor de film. Dan kan je vaak ook alweer dichterbij opnemen.
Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb! haha
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Kijk die cameravrouw verklaart een hoop !Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Dat doe ik inderdaad ook, maar het wordt vaak of ver weg, of we hebben niet zo veel ruimte. Maar we blijven oefenen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Bladwijzers