Voor de andere dagen heb je al iets begrijp ik?
Voor de andere dagen heb je al iets begrijp ik?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
net vandaag terug met alberthoeve contact opgenomen en ondanks eig volzet nog plaatsje gekregen en betaald. jammer
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Het weekend is vol, ik heb het laatste plekje ingepikt met Tas Ze gaat toch lekker mee, wel zo gezellig
Veel deelnemers, veel toeschouwers, het wordt een super leuk & gezellig weekend
Ik ben er vanaf vrijdagavond met Tas
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Gezellig! Ik en Mera zijn er ook vanaf vrijdagavond. We komen rond 6u aan.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Gezellig!
Wij zijn toeschouwer en komen zaterdag ochtend aan.
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ik kom ook zaterdagochtend aan
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ah, nog een gezellige deelnemer
Ik zie net dat er een mooie vijver is bij de zuistroom. Leuke gelegenheid om paardlief aan water te wennen als we daarin mogen? Weet iemand dat toevallig?
In december met de Karen Rohlf clinic mocht je daar wel op het terrein.
Voor de zekerheid: het vindt dus plaats in de Zuidstroom, die MET binnenbak, niet op Liesbeth's stal (nouja, van haar paarden)?? Ik had dat laatste namelijk juist begrepen. Of was dat nou het geval met de 5-days...?
Dit weekend is met binnenbak ja.
In de openingspost van dit topic staat een flyer, waar als locatie de Zuidstroom staat.
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ik wil ook in de waterbak. In september met Karen Rolf mochten we er gewoon in. Volgens mij was er wel een body protector verplicht..
Er is een hele grote vijver en een kleinere voor de cross. Ik hoop dat iemand een waterproof paard heeft, want tas gaat echt echt met geen mogelijkheid het water in. Op deze plek kan je achter elkaar aan rijden en ook vanaf de kant online je paard erin laten, dus dan zie ik mogelijkheden
Ik denk dat ik het maar even een "aan de hand cross" ga doen vrijdagavond
Als Noir dan makkelijk is in het water mag je wel achter mijn dikke zwarte billen aan hoor sanne Springen onder het zadel ga ik me met lompe fries, zonder galop-knop onder het zadel nog maar niet aan wagen helaas.
Edit; jammer dat het te koud wordt voor echt zwemmen in die vijver want zag dat ie behoorlijk diep was :P
Online wordt ik ook al blij van hoor
Die vijver is echt diep, vorige keer is Maaike erin geweest, je kan daar echt koppie onder met paard
Hoe laat zijn jullie er vrijdag? Ik wil vrijdagavond ook nog even spelen Tas is helemaal niet gewend om op stal te staan, dus die wil ik er zoveel mogelijk uithalen.
Ik denk dat ik er rond half zes ben. Ik wil bij mij in de buurt namelijk voor de spits uit vertrekken want heb geen zin om daar in mijn eentje met trailer in te staan. Dan maar een half uurtje wachten daar
Maar wel leuk als gezamelijk met de paardjes naar achter kunnen om online wat dingetjes te doen. Ook prettiger voor Noir gezien haar weinige ervaring.
Bladwijzers