Dit was vorige keer
Hierachter zie je de grote vijver, met dus een paar crosshindernissen er in/omheen.
En dit is de kleine vijver, daar kan je zo doorheen draven. Eromheen staan ook weer allerlei hindernissen.
Dit was vorige keer
Hierachter zie je de grote vijver, met dus een paar crosshindernissen er in/omheen.
En dit is de kleine vijver, daar kan je zo doorheen draven. Eromheen staan ook weer allerlei hindernissen.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Ik zie geen vijver hoor.... ik zie helemnaal niks, alleen foutmelding vierkantjes
Ik ben er rond 6u met Casindy
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
huh, ik zie ze wel
Ik wil ook voor de spits weg zijn. Als het mee zit, dan ben ik er waarschijnlijk al om 5 uur. Als het tegenzit, wrs. een uur later
Ik vraag me af of ze dan echt verwachten dat je op de parkeerplaats gaat staan wachten? Als ik namelijk vast het terrein op mag om wat grondwerk te doen rond die vijver en die hindernissen dan zou ik het liefst ook rond 5 uur gewoon aankomen.Oorspronkelijk Geplaatst door sanne
@sanne; als ik de links kopieer en er wat letters vanaf haal kan ik ze wel zien, ziet er tof uit
Hallo allemaal!
Ik ben de lucky basterd die op het laatste moment ook mee kan doen! Ik moet alleen nog alles regelen! Wie kan er nog een slaap-plaats-budy gebruiken? En is er iemand die vanauit de omgeving van ede reist en nog een plekje vrij heeft in de trailer?
Alle hulp is welkom!
Groetjes Mirjam
The best way to make your dreams come tru is to wake up!
De vijver van de Zuidstroom: daar mag in rijden en zwemmen met je paard.
Als je de crosshindernissen wilt springen is een bodyprotector inderdaad verplicht.
Morgen ga ik alle details met de Zuidstroom afspreken. Zal ook kijken vanaf hoe laat jullie paarden daar terecht kunnen.
!! Er is een videoboodschap van Karen voor de deelnemers en toeschouwers van de clinic!!
En ja, de 5 day intensives zijn bij mij thuis, maar deze clinic is in de Zuidstroom.
tot gauw!
L*
Bedankt voor de toelichting. Ik heb er zin in
Ik ben zometeen geloof ik slaapplaats-buddy in spé van Mirjam Alleen qua vervoer kan ik haar niet helpen.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Ik heb al een pb gestuurd dat ik evt wel wat kan betekenen
@mips: hoe zwaar is je paard? Ik heb nog wel een plekje, maar weet niet hoeveel ik mag trekken.
Nog maar een paar uurtjes tot vertrek.. Blijft toch altijd spannend dat reizen met je paard
Nou, dat snap ik maar al te goed. Ik visualiseer je alvast ter plekke, paard & jij ontspannen. Goede reis.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja, ik werd ook een beetje zenuwachtig wakker. Maar ik ga ervanuit dat alles goed komt en rustig verloopt en dat Casindy het hele weekend tevreden zal zijn
Grrr, ik moet toch nog even werken nu, dat wordt in ieder geval niet voor de file rijden
Heb ik ook geen tijd om me druk te maken over de trailer
Bladwijzers