De kinderen stop je toch gewoon IN de kruiwagen
we dwalen wel wat af he
De kinderen stop je toch gewoon IN de kruiwagen
we dwalen wel wat af he
.. kán.. Beetje jammer dat mijn kar dan nog op het landje staat.. Nee.. leuk bedacht Sandra, maar te kort door de bocht. Ik ga voor een makkelijk verwijderbare accu. Want los van dit alles hebben we natuurlijk ook niet allemaal de ruimte om het huis zoals jij, om een kruiwagen aan het stopcontact te leggen!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Deze lijkt mij ook wel handig , hoef je niet voor naar Taiwan, wel weer wat prijziger en nog exl BTW.
http://www.marktplaza.nl/images/1/61...w-12490161.jpg
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Een accu moet er gewoon handig uit te tillen zijn, zonder schroeven. Zo ruw rijdt je er toch niet mee dat die accu eruit vliegt (zolang je geen extreme wheelbarrowing doet )
en anders vleugelmoertjes ipv schroeven? Lijkt me wel een handige tip voor de importeur/fabrikant, want veel mensen hebben een weiland zonder stroom, dat ook niet direct naast hun huis ligt.
Ja of een kliksysteem, dat je een "lipje" of zo moet induwen om de accu te verwijderen. En de accu meenemen kan ook nodig zijn ivm diefstal.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Voor equiday een kruiwagen race lijkt me wel wat. De tweewielers tegen de éénwielers. En dan als uitsmijter de baggerrace met elektrische kruiwagens
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik wil evt wel IN de kruiwagen
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Als het tijdens de baggerrace is, mag je wel in mijn kruiwagen ( blijkt de kruiwagen natuurlijk niet zo stabiel.... )
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ja pas op he
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik wil ook wel in een kruiwagen..... succes!
www.niettevermijden.com
En dan staat er in de handleiding dat het ten strengste verboden is personen te vervoeren in de elektrische kruiwagen!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Nou ja....wat kan er nu eigenlijk gebeuren?
Nou ben ik er van overtuigd dat als ik in je elektrische kruiwagen ga zitten, er heel wat mis kan gaan.
www.niettevermijden.com
Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers