Aan zelfspot ontbreekt het je in ieder geval niet .
Aan zelfspot ontbreekt het je in ieder geval niet .
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb beeld!
Voor elektirsche fietsen heb je ook accu's die je makkelijk los maakt en er zo weer op klikt. Zoiets moet voor een krui ook wel kunnen lijkt me, die fietsaccu's zitten hartstikke stevig.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Vanmorgen heb ik nog staan kijken bij een electrische scootmobiel met kiepbak. Daar zie ik mezelf het erf ook nog wel mee overscheuren
Zijn die er joh, wie weet kan ik daar voor in aanmerking komen, ik wordt dit jaar 50
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Kan je mss wel aanvragen via de gemeente
Ja dat bedoel ik maar ik heb toch Reuma laten we daar dan eens gebruik van maken (erggg he).
Afijn mijn vriendin vertelde mij vandaag dat ze de site van agradi had doorgespit en dat daar extra wielen te koop zijn voor de kruiwagen, om aan de voorkant te ondersteunen. Ik heb ze nog nooit gezien ga zo eens kijken.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Hier de link naar Agradi, voor de steunwielen. Wat ik mij wel afvraag als het handig is als je wat langer bent zoals ik, ik denk dat ik zo behoorlijk gebogen zou lopen, dus ik zou een "verlengde constructie" of zo moeten maken.
http://www.agradi.nl/stal-erf/stal/k...ct/7010199/790
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Zo te zien kun je de steunwielen ook onder aan de boog zetten. De bak komt dan wel iets schuiner te staan. Maar dat doet ie toch al als je hem op tilt. Met rolbare producten zoals de appels is dat niet handig. Kleverige mest lijkt me geen probleem.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ja dat zag ik idd ook. Ben benieuwd of het handig is.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Die steunwielen lijken mij helemaal niks in de winter en de blubber. Het geeft alleen maar meer wrijving waardoor het alleen maar zwaarder word om met een kar te lopen. Die extra wielen zijn leuk op een asfalt ondergrond.
www.niettevermijden.com
Ja daar had ik het ook over met mijn vriend, op asfalt of gladde ondergrond prima, maar anders geven 3 wielen weer meer weerstand en moet je harder duwen, ja dan moet er toch dat motortje onder..
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik heb zelf dit jaar voor het eerst gewoon een weggetje gemaakt van rubberen matten van de verharde paddock naar de mest hoop. We kunnen al de hele herfst en winter prima weg komen met de kruiwagen. De mest in de wei (is niet zo veel) laat ik mooi liggen en sleep ik in het voorjaar of ik mest hem dan af.
www.niettevermijden.com
Zo hebben wij een loopplank gemaakt van steigerplanken, die op het eind op grote tegels steunen,bevalt ook erg goed.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers