Ohh, geen paddockjes dat zou wel erg jammer zijn! Ik heb de stallen van dichtbij gezien en weet dat ik fenna daar geen plezier mee doe... wat zou de reden zijn om geen paddocks te maken, als ik vragen mag?
Ohh, geen paddockjes dat zou wel erg jammer zijn! Ik heb de stallen van dichtbij gezien en weet dat ik fenna daar geen plezier mee doe... wat zou de reden zijn om geen paddocks te maken, als ik vragen mag?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
WEl erg balen als er geen paddocks zijn, ik wil wonder liever niet de hele dag in een box zetten. (stress)
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Niemand krijgt de kans "zomaar" rond te lopen.
Zou je vader willen helpen met het opzetten van de partytenten?
Natuurlijk ben ik erbij!
Ingevuld!
Laat mijn paard maar thuis
Oh, er zijn overdag wel paddocks! Alleen de houten paddocks die er afgelopen jaren stonden, worden mogelijk afgebroken en zijn nog niet herbouwd als EquiDay is. De paarden mogen bij daglicht gewoon in de paddocks (dus 's avonds tot 9u ofzo en dan 's ochtends vanaf half 7 weer)
O, gelukkig
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
En 's nachts staan ze nooit buiten op graspaddocks? Geen idee hoor, ik kwam altijd pas op zaterdag.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Nee, 's nachts mogen ze van de KNHS niet in de graspaddocks, uit veiligheidsoverwegingen. Het terrein is namelijk niet 100% afgesloten.
Hooi! ik heb me ook opgegeven! Voor de vrijdag en zaterdag! Dus ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Hoeveel uur moet je minimaal als vrijwilliger kunnen? en van hoe laat tot hoe laat is het equiday?
Gezocht: een leuke onderzoeksstage mbt Dier en Samenleving
EquiDay zelf is van 10 tot 17u. We hebben de taken zo ingedeeld, dat iedereen een halve dag showprogramma's kan kijken (vrijwilligers die bij een ring staan, zien sowieso het hele programma van die ring).
De meeste taken zijn gesplitst in 2 delen: van half 9 tot 1 en van 1 tot 5. Afbreken na afloop doen we met z'n allen.
Is er al een beetje zicht op de indeling van de vrijwilligers? Ben benieuwd of ik weer ingedeeld sta.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Oh nee, sorry petra.
Dat duurt echt nog wel even hoor. Eerst maar eens kijken met hoeveel man we zijn.
Doe maar rustig aan hoor. Jullie weten waar jullie me in kunnen zetten, dus dat komt wellicht goed.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
standhouderontvangst toch?
Bladwijzers