JAAAAAHHHHHHH, leuk!!!
JAAAAAHHHHHHH, leuk!!!
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ingedeeld wordt je sowieso En voor zover mogelijk houden we ook rekening met ieders wensen, waarbij we de eerste aanmeldingen het eerst op hun favoriete taak indelen.
Dan weet jij ook waar je waarschijnlijk op ingepland wordt
Leuk leuk, fijn fijn. Heb er weer zin in. laten de weergoden ons goed gezint zijn.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Roald komt mee, deels als mijn chauffeur maar ook als vrijwilliger We komen op vrijdag en helpen dan allebei. Voor op de zaterdag had ik me in principe alleen 's morgens vroeg opgegeven, Roald wil wel de hele dag helpen als dat nodig is. Hoe zit dat met overnachten? Als ik alleen vrijdag help, evt zaterdagochtend en ook nog een vrijwilliger aanlever, moet ik dan nog een ticket kopen? Dat heb ik wel al gedaan namelijk En ik heb ook een graspaddock voor Fen gekocht, was dat nodig?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wat gaaf dat Roald ook wil vrijwilligen!!
Ik zal hem toevoegen aan de lijst en stuur je even een mail over de overige vragen.
Wow, we hebben er een kerel bij!
Omdat ik toch zonder vader ben, en ook al op vrijdag mee kom. Geef ik mij ook gewoon op als vrijwilliger op zaterdag
Ik vond mijn taak van vorig keer erg fijn, Manusje van alles
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb me ook zeker ingeschreven, vorig jaar ben ik als bezoeker gekomen en dus vond ik het nu erg leuk om de andere kant te zien als vrijwilliger.
Leuk Irisje! welkom trouwens op het forum!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Hihi, ben hier nu een jaar, maar eigenlijk nooit actief..
Bladwijzers