Er is ooit al een topic over hindernisblokken geweest (klik), maar aangezien dat al wat ouder is, leek het me beter om een nieuwe te starten ipv de oude nieuw leven in te blazen. Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar de ultieme hindernisblokken voor on line gebruik. We hebben op stal wel hindernismateriaal met staanders, maar die gebruik ik eigenlijk alleen maar in combi met een krukje of waterbak aan één kant omdat ik bang ben dat de leadrope anders achter een staander blijft hangen. Eventueel zou het hindernisblok dus alleen maar aan 1 kant hoeven staan, met aan de andere kant een staander, maar het liefst zou ik een hindernis bouwen met hindernisblokken aan beide kanten. Mijn ultieme hindernisblok is:
* stevig: ze moeten niet omvallen als er meer dan een zuchtje wind staat
* veelzijdig: meerdere hoogtes, mogelijkheid tot het maken van een kruisje en het liefst van twee kanten te gebruiken zodat je niet telkens de hindernis om hoeft te bouwen als je van hand verandert
* uitdagend: Noah kan best aardig springen, dus ik wil wel graag de mogelijkheid hebben om er een hindernis van minstens 60cm van te maken.
* betaalbaar: max. €100 voor twee blokken
Ik heb de blokken van Agradi en van de Duitse sites die genoemd werden in het vorige topic bekeken. Maar verder weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken. Iemand tips?
Bladwijzers