Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: 3 maart lesdag in Belgisch Limburg

3 maart lesdag in Belgisch Limburg

Hoi iedereen,

Zondag 3 maart zal ik in de regio Belgisch limburg zijn om onder andere Gilraen van het forum hier les te geven. Mocht je zelf in deze regio wonen en interesse hebben in een les is dit de kans, hoe meer deelnemers hoe voordeliger de reiskosten uitvallen. Eventueel is het ook mogelijk een les te plannen als je op de route route Gent-Neeroerteren zit.

Er zijn nog (afhankelijk van de exacte locatie en dus reistijd) 2 a 3 plekken beschikbaar. De eerste (kennismakingsles) is anderhalf uur.

Mocht je meer interesse hebben of meer informatie willen kan je me natuurlijk ook altijd een PB sturen.

Niek
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Actief Forumlid hanne01's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    32

Re:3 maart lesdag in Belgisch Limburg

Ik heb misschien wel interesse. Hoeveel kost een kennismakingsles? Is dat altijd privé les?
    dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
    Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina

Hoi Hanne,

Ja het is altijd priveles (tenzij van te voren anders aangegeven ) en een uur les is 40€, de kennismakings les is anderhalf uur.

Actief Forumlid hanne01's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    32

Oke, dat klinkt goed!

Heb je ook een idee hoeveel de verplaatsingskosten (per deelnemer) zouden bedragen?
    dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
    Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina

Dat laatste durf ik nog niet precies te zeggen want een volledige route heb ik nog niet gemaakt. Als je me eventueel je gegevens kan toesturen in een PB kan ik wel alvast proberen een inschatting te maken.

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    19

Ik heb iemand aangesproken die niet op dit forum zit en ze denkt er even over. Ze zei dat ze wel enkel parelli doet en niet andere stromingen, maar jij bent ook voornamelijk met parelli bezig toch?
    Ik heb ze jouw site doorgegeven en ik hoor er nog wel van

"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Ik doe gewoon horsemanship zonder labeltjes ben immers geen officiele parelli instructeur . Ik geef voornamelijk les aan mensen die met parelli bezig zijn en tot op heden heb ik nog geen klachten ontvangen

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    19

Kennis die ik gevraagd had, kan helaas die dag niet vrijmaken. Ze vond het wel jammer.

Hoop dat je je lessen nog gevuld krijgt.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Wie weet heeft ze een volgende keer we tijd, maar de dag gaat gewoon door hoor. Ik zal ook bij Hanne01 langs gaan.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door niek
    Wie weet heeft ze een volgende keer we tijd, maar de dag gaat gewoon door hoor. Ik zal ook bij Hanne01 langs gaan.
    Dag Niek,
    ik heb sinds vorige week een eigen paard, maar ben met Hanne01's paardje Finally al een tijdje bezig. Heb je ook nog tijd voor mij voor een kennismakingsles wanneer je bij Hanne langsgaat op 3 maart? Mijn paard staat daar ook en hij is reeds wat Parelli getraind.

Hoi Lieve,

Daar is nog wel ruimte voor. Ik ben nu aan het werk maar ik zal je vanavond even een berichtje ter bevestiging sturen. Ik zal ook deze week de definitieve planning opmaken.

Bladwijzers

Forum Rechten