Hallohallo!
Eigenlijk is dit berichtje gericht aan de moddies. Ik heb geen idee of er mensen zijn die zich eraan storen, maar misschien is het een idee om oude sticky's op te ruimen of te unsticken.
Ik heb even opgezocht welke ik denk dat er niet meer relevant zijn of niet meer gebruikt worden.
Stel je voor!
- Nieuwe leden van de afgelopen week:
- Nieuwe regels in dit subforum(misschien even met de originele regel-sticky samenvoegen tot 1 nette zonder reacties)
Aankondigingen
-Helpfunctie voor de nhforum chatbox
Natural Horsemanship algemene vragen
- gevraagd; trailerlaad tips(misschien gewoon een collectie trailerlaadtips maken.
(of een ander idee wat nu in me opkomt om een apart forum te maken voor leden met de nuttigste hulptopics ofzo)
Parelli level 1
-Pat Parelli talkes about equine behaviour(eigenlijk hetzelfde als die hierboven)
- wat en hoe post je in dit forum (misschien bovenaan zetten)
Nieuwe oefeningen en challenges
- IK heb een plan!
-Ik heb een plan! - reactie topic
Dagboeken
Misschien het topic 'trainigsdagboeken' bovenaan zetten en de interessante lessen daaronder.
Natural activiteiten
Ook hier misschien de regels bovenaan dus Tips voor het aanmelden omwisselen met Parelli celebration
ITP fotoalbum
- Foto's uploaden(misschien een idee om te herschrijven met de populairste sites en manieren van nu, hij stamt oorspronkelijk uit 2004 zag ik)
- Hoe doen jullie het? die leuke smileys
Persoonlijke probleem of succes verhaaltjes
- voor op de WC
Hoop dat jullie er wat aan hebben!
(Jeetje dit forum is echt de ultieme werkuitstelplaats..zit ik gewoon hier werk te doen ipv mijn eigen werk.. Nu ga ik echt aan de slag!!! )
Bladwijzers