Oorspronkelijk Geplaatst door
Linda
Heeft imo meer met je energie/intentie te maken want dat is wat je paard leest. Als jij, om die energie op te wekken, boos moet kijken, dan is dat een goede hulp. En dat is iets wat mensen vaak, zeker in het begin, nodig hebben om die energie/intentie op te wekken. Bij Droo hoef ik niet meer boos te kijken, als hij responsive is reageert hij op mijn energie/intentie. Reageert hij niet, dan wil ik nog weleens boos kijken als een soort van back up (omdat ik misschien gefaald heb in de juiste energie opwekken) maar krijg ik dan nog geen reactie dan is het ook een snelle fase 2, 3 en 4. Suggest, ask, tell, promise met een playful attitude
Werkt super, op een gegeven moment wilde Droo niet eens meer stoppen met achterwaarts gaan en moest ik daar weer aan werken :P
De energie die achter de swiegermutter look ligt, is wat je op wilt wekken...sommige mensen kunnen dat ook zonder boos te kijken. Maar probeer diezelfde energie nu eens op te wekken met een smile op je gezicht. Is toch best lastig, omdat je energie dan verandert. Het is 'minder intens', anders. Overigens heb ik de troetelbeertjes ook nooit zien lachen hoor wanneer ze de troetelberenstraal deden...dat was altijd met een geconcentreerde 'nu gaan we hier serieus wat aan doen' blik op hun gezicht
(ahh, jeugdsentiment)
Bladwijzers