Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: wanneer kleine Henkie scheren?

  1. #16
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:wanneer kleine Henkie scheren?

    Ik heb dat ook nooit ontdekt. Mijn vorige pony had blijkbaar in december al wat zomervacht. Dus als je wilt scheren voor de zomervacht had je het al veel eerder moeten doen. Maar dan krijg je dus de hele winter een kale pony.
    Dus in jou geval zou ik het gewoon in maart ofzo doen als het gewoon te warm wordt voor hem. Dan groeit die echt wel weer wat aan.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  2. #17
    Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Locatie
    Ermelo
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.875

    Re:wanneer kleine Henkie scheren?

    Bedankt voor dit Topic, ik heb met Ernie hetzelfde. Hij is pas in augustus vaak in zijn zomervacht en dan komt al snel de wintervacht er weer aan.

    Ik dacht ook dat hij misschien ergens een tekort aan zou hebben, maar wat Evi zegt klinkt wel logisch.

    Ik denk dat ik dan nu maar ga beginnen met friendly met het scheerapparaat want ik denk niet dat hij het leuk vind
    Today is a perfect day to start living your dreams!

  3. #18
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:wanneer kleine Henkie scheren?

    Ik zou uiterlijk maart scheren, eind maart is qua weer ook fijn. Ik had vroeger een pony die we half april voor de wei schoren en die was altijd een beetje lelijk en plukkerig, maar als je dat bij henkie neit uitmaakt kan je er ook voor kiezen bij slecht weer begin april te scheren.

  4. #19

    Re:wanneer kleine Henkie scheren?

    Hebben jullie dat echt nog nooit gevoeld? Ik zowel bij Eli als bij Diego wel. Als de zomer haartjes echt net beginnen te groeien zijn ze nog zo kort dat ze stug 1 kant op staan, de wintervacht is zachter/langer en kan je gewoon alle kanten op aaien.
    Als ze een kale plek hebben gehad en er gaat weer nieuwe vacht groeien zijn dat eerst ook van die stugge/korte haartjes. Nou dat dan alleen tussen de wollige wintervacht.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •