Hoi lieve mensen,
Ik zoek voor mijn openbare les op Equiday een combinatie met een uitdaging. Hieronder mijn tekst zoals die op de website van Equiday zal verschijnen.
Ik heb al een combinatie die heel graag willen maar wellicht niet durven. Is er iemand die het leuk vindt om les van mij te krijgen op Equiday? Met eigen paard dus.
Als je wilt kun je hier een berichtje plaatsen of als je dat fijner vindt, een pbtje sturen.
Heel erg bedankt.
Liefs
Roos
Poca.nl, voor blije mensen en paarden.
Jij wilt blij zijn met je paard. Je paard wil blij zijn met jou. Wat heb je daar voor nodig?
Wat je nodig hebt voor een bevredigende en fijne relatie met je paard is o.a. BEGRIP. Je hebt begrip nodig voor je paard. Jij hebt begrip nodig voor jezelf. Mensen duwen hun paarden zonder het te weten vaak over emotionele, mentale of fysieke grenzen heen. Ze vragen iets van hun paard wat het paard niet kan. Mensen duwen zichzelf ook vaak over grenzen heen. Mensen negeren hun angst en willen hun doel bereiken zonder daarbij stil te staan bij hun eigen emotionele, mentale of fysieke grenzen.
Op Equiday 2013 geef ik een open les aan een mens-paard combinatie die thuis in de problemen zijn gekomen en vast zijn gelopen. Ik ga de eigenaar helpen zijn eigen grens te vinden en te bewaken terwijl hij bezig is het probleem dat hij heeft met zijn paard op te lossen. Alle handelingen die verricht worden zal ik toelichten. Ik leg uit wat ik zie, wat ik daar uit op maak en welke aanpak ik ga gebruiken om tot een oplossing te komen.
Na de les heb ik, buiten de ring natuurlijk, alle tijd om vragen te beantwoorden.
Bladwijzers