Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 33

Topic: Annakamp zomer, Veluwe?

  1. #16
    Actief Forumlid hanne01's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    België, limburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    1.591

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    In september zou voor mij eventueel haalbaar kunnen zijn Kan alleen pas heel laat (begin juli) bevestigen, hangt allemaal af van examenresultaten. Ik hou het topic in de gaten
    dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
    Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina

  2. #17

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Bijna geregeld dus

    Ik kan alleen niet van 7-13 augustus, verder is alles regelbaar

    May the horse be with you!

  3. #18

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Ik moest wel lachen om de bedden. Ik vond ze heerlijk liggen, eindelijk weer een bed na een aantal dagen dun matje in tent (trektocht met bepakking).

  4. #19

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Mg ik heelblomd even vragen wat een Annakamp is

  5. #20
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mariekeb
    Mg ik heelblomd even vragen wat een Annakamp is
    Een Annakamp is een week lang 'ponykamp' met elke dag les van Parelli instructrice Anna de Winter. Je zit met een aantal mensen in een huisje, paardje mee en het is gewoon een hele leerzame week, met naast een flinke dosis Parelli kennis en ervaring, veel inspiratie, motivatie en gezelligheid
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  6. #21

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Dankjewel.. Vandaar Anna

  7. #22
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Zijn er al iets concretere plannen? Anna? Iemand? Ik heb echt superveel zin en hoop zooooo dat ik mee kan doen
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  8. #23

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Vooral warmhouden, dit idee, dus schopje op!

    Hebben jullie de ervaringen met de slechte bedden wel verteld op Dop Heets Del?
    Misschien doen ze er wel iets aan!

    May the horse be with you!

  9. #24
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Uhm.. Dat weet ik eigenlijk niet meer ze zijn opzich wel te doen hoor! Ik bedacht mij dat het misschien het handigst is om voor of na de zomervakantie te gaan. Volgens mij zitten die locaties in de zomervakantie stampvol ponykampen en ik kan mij voorstellen dat het dan een gedoe wordt in die bak en op de wei'tjes. Denk ik zomaar..maar misschien klopt dat niet
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  10. #25
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Ha ha ha Karianne Ik heb aangegeven dat de bedden minder comfortabel zijn maar juist dat bracht de sfeer volgens meneer Ben En als je inderdaad bedenkt dat er veel ponykampen zijn vallen wij wellicht buiten de geplande categorie
    Net als geen wifi of tv.... een weekje zonder was volgens Ben een super ervaring Daar ben ik het dan wel mee eens al is het ook wel lastig

    Afijn....ik heb nog wel wat andere locaties op het oog hoor! Dus niet getreurd!

    Ik kan een week plannen in Juni (voorkeuren?) en de eerste midweek van september.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  11. #26
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Dan houdt het voor mij denk ik alweer een beetje op... ik zit toch redelijk aan schoolvakanties vast, dan is Roald vrij. Ik kan nog wel proberen iets te regelen, maar of dat gaat lukken...
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  12. #27
    Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Locatie
    De Veluwe!
    Leeftijd
    40
    Berichten
    5.419

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Ha ha ha Karianne Ik heb aangegeven dat de bedden minder comfortabel zijn maar juist dat bracht de sfeer volgens meneer Ben En als je inderdaad bedenkt dat er veel ponykampen zijn vallen wij wellicht buiten de geplande categorie
    Net als geen wifi of tv.... een weekje zonder was volgens Ben een super ervaring Daar ben ik het dan wel mee eens al is het ook wel lastig

    Afijn....ik heb nog wel wat andere locaties op het oog hoor! Dus niet getreurd!

    Ik kan een week plannen in Juni (voorkeuren?) en de eerste midweek van september.
    Eerste week september it is voor mij En ach, paar dagen hard bed neemt je weer mee hoe luxe je eigen bed is
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

  13. #28
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
    En ach, paar dagen hard bed neemt je weer mee hoe luxe je eigen bed is
    En hoe pijnlijk je rug kan zijn :P :P
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  14. #29

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    Beide data prima wat mij betreft!

    May the horse be with you!

  15. #30
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    37
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re:Annakamp zomer, Veluwe?

    September kan sowieso, juni kan ik tot de 12e en na de 24e
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •