Lieve Anna, als je deze zomer een Annakamp doet op de Veluwe, wil ik me nu alvast inschrijven
Because I'm worth it
Wie doet er mee?
Dopheetsdel?
Lieve Anna, als je deze zomer een Annakamp doet op de Veluwe, wil ik me nu alvast inschrijven
Because I'm worth it
Wie doet er mee?
Dopheetsdel?
May the horse be with you!
Stiekem wil ik! Ik moet volgende week al mijn zomerverlof opgeven op mijn werk, dus ik moet eigenlijk even weten wanneer het zou zijn als er een kamp komt :P
Dus onder voorbehoud wil ik
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Dopheetsdel it is.
Ik ga alvast sparen.
Twee paarden. 1paddock.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Afhankelijk van wat dingen, maar ik zou ook graag mee doen!
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Hihihi Alvast bedankt voor de organisatie K
Ik ga jullie half maart vertellen hoe of wat is dat een deal? Dop Heets Del is heel fijn op de bedden na....kleine stapelbedjes met harde matrassen.
Ik ga eens kijken of ik ook nog iets anders kan vinden wat voldoet aan Dop Heets Del rust en lekkere bedden heeft!
Hebben jullie nog voorkeur voor een periode?
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik wil ik wil ik wil ik wil
Uhm ja, de bedden waren wel een beetje... primitief
De periode maakt mij niets uit
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Periode met zon Ik kan me half maart waarschijnlijk nog wel aanpassen op werk(hoop ik!)Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
Juli en aug zijn bij ons op werk het drukst bezet met vakantiegangers, dus in de maand juni of september heeft mijn voorkeur.
Mocht het toch juli/aug worden ga ik gewoon kijken wat kan
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Voorkeur tussen 19 en 30 aug.
Oh ik wil ook! Ik was al aan het sparen voor ' iets' wist alleen nog niet wat. Nu wel
Ik hoop dat een halve week ook kan, een hele is lastig plannen voor mij, dus als iemand wil delen
Van 21-28 juli ben ik op vakantie, de week erna ben ik nog vrij e zou ik kunnen. Een andere week zou ik moeten vragen op mijn werk.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oh ik heb gelogen, er zijn wel twee periodes waarin ik niet kan: 12 tot en met 24 juni en 22 juli tot en met 8 augustus kan ik niet. Dan zijn er al twee collega's op vakantie.
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Gnagna dat word een heel gepuzzel! Of met zoveel animo zelfs wel 2 kampen
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb heerlijk geslapen, hoor Maar ik slaap overal goed op als ik het juiste kussen maar heb
Helaas heb ik voorlopig al zoveel dingen op de planning dat een Annakamp helaas niet gaat Maar ik hoop natuurlijk op een financiële meevaller ofzo.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Als er een Wonder gebeurt dan wil ik ook mee doen, maar ligt aan finciele omstandigheden en aan vervoer!
Misschien kan ik wel de helft van Eva doen, ik kijk even aan hoe alles loopt.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik zou graag willen kijken. Nog liever meedoen, maar kan echt niet...
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Dat zou leuk zijn, maar ligt eraan welke periode.
Vanaf 9 september zijn we zelf op vakantie en schoolvakantie kan ik geen vrij nemen.....
Bladwijzers