Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Gewicht bepalen voor wormkuur

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Re:Gewicht bepalen voor wormkuur

Olivia krijgt ook voor 700 kg (normaal gesproken), denk dat die wel aardig overeen komt met Lisenka qua gewicht. Elsa krijgt ook vvoor 600 kg, Beebs voor 500 en Anna voor 200. Anna is als enige ooit opde weegbrug geweest .

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Oké dan begreep ik je dus goed. Maar voor de andere paarden is het net zo belangrijk dat je niet onderdoseert.
    Dat was de reden dat ik het topic startte. Ik wilde weten of ik die extra spuit met twee paarden of met drie paarden kon delen.

Eigenlijk wel vreemd dat er naar één merk met ivermectine tot 700 kg is. Er zijn toch veel grote paarden in NL
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    24

Stom eh van die wormenkuren. Ik baal er ook enorm van! Gelukkig hebben wij ook wat kleinere pony's op stal en kan ik die restjes overnemen!

Snow is 4 (?) jaar geleden gewogen. Hij was toen 1.60 en woog 660 kg. Volgens het meetlint weegt hij nu 537 kg. Ik weet zeker dat dat niet klopt, maar ik gebruik het meetlint wel om bij te houden of hij niet te veel aankomt.

Ik weet nog wel een keer een veearts en die schatte snow op 550 kg (was rond die zelfde tijd) en toen ik er wat van zei dat ik dacht dat snow zwaarder was, kreeg ik als antwoord dat hij er op de faculteit altijd het dichtste bij zat met gewicht schatten

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Er is ook een wormenkuur met ivermectine voor zelfs 800 kilo. Die heb ik eens gehad, toen was ik helemaal niet blij.. Is namelijk niet handig, doe mij maar maximaal 600 kilo.
    Maar is inderdaad wel onhandig, gezien meeste paarden meer nodig hebben dan 1 spuit.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten