Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Online studiegroep April - The power of Neutral

  1. #1
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Online studiegroep April - The power of Neutral

    In April weer een nieuw onderwerp en ik heb wat plekjes open in groep 2, 3 en 4.

    Een mooie manier om het goede weer in te leiden met wat motivatie, inspiratie en gezelligheid!

    De sessies zijn op de volgende data:
    Groep 2: 1e en 3e donderdag van april beide om 19:30
    Groep 3: 2e en 4e dinsdag van april beide om 19:30
    Groep 4: 2e en 4e donderdag van april beide om 19:30

    De eerste sessie duurt ongeveer 2 uur en de 2e sessie 1 tot 1,5 uur.
    De kosten zijn 25 euro per maand.

    Mocht je interesse hebben stuur dan even een mail naar tophorsemanship@hotmail.com met je volledige adres en in welke groep je mee wilt doen!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  2. #2
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re:Online studiegroep April - The power of Neutral

    Ja ik ben er weer bij, in groep 4 weer
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  3. #3
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Online studiegroep April - The power of Neutral

    Hoi

    Ik zie vaker de online studiegroepen langskomen en lees er mooie verhalen over maar ben er nog niet precies achter wat het is en welk niveau je moet hebben om deel te kunnen nemen aan een studiegroep, ben zelf pas net begonnen dus wellicht nog een beetje te vroeg voor mij.

    Groeten Eline

  4. #4
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Online studiegroep April - The power of Neutral

    Hoi Eline,

    Het is heel simpel begeleiding via internet in een groep zodat je ook van elkaar kunt leren. Wat je nodig hebt is een skype account een video camera en de mogelijkheid je filmpje op youtube te zetten.

    Je krijgt een opdracht waar je op elk niveau iets mee kunt doen. De eerste sessie is een filmpje van je eigen interpretatie waar je dan vervolgens tips over krijgt om het spel beter, slimmer etc te spelen. Twee weken later hebben we nog een sessie en bespreken we de voortgang.

    Een niveau is niet echt belangrijk en in groep 2 en 3 kun je zo instappen. Omdat verschillende niveaus door elkaar zitten is er voor iedereen iets te zien!

    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  5. #5
    Actief Forumlid Eline en Idaho's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    454
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Online studiegroep April - The power of Neutral

    Dat klinkt er leuk. Als het goed is komt mijn twee jarige shetlanderhengstje komende maand naar stal, met hem wil ik heel graag beginnen. Ik denk dat het voor ons wel goed is om daar wat online begeleiding bij te krijgen.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •