Heeft iemand misschien nog een gouden tip voor een (natuurlijke) bekapper die in de omgeving ZW-Friesland (5 min over de Afsluitdijk) komt?
Heeft iemand misschien nog een gouden tip voor een (natuurlijke) bekapper die in de omgeving ZW-Friesland (5 min over de Afsluitdijk) komt?
Fred Emmerig komt uit Sneek.
Hij is rustig, wij zijn tevreden over hem.
Wij niet meer helaas, daarom zoek ik een andere
Helaas ben ik zelf dus ook van Fred afgestapt. Je zou Marco krul kunnen vragen, die heeft wel een friesland route.
Er zijn ook hoop goeie *niet* natuurlijk bekappers. Kan je daarmee niet echt helpen.
Misschien is bij stallen in de buurt kijken hoe paarden erbij staan met hun voetjes ?
Ik ben zelf best wel afgestapt van het Natuurlijk bekappen.
O, vandaarOorspronkelijk Geplaatst door Wien
Oh en even om slechte recensies over Fred te voorkomen; het heeft niks met z'n kwaliteiten als bekapper te maken
Marco Krul neemt helaas geen 4 paarden meer op in z'n Friesland-route.
Marjo; ik ben specifiek op zoek naar een natuurlijk bekapper.
is die leerling van Marco wat, die ook bij Caroline komt? Ik ken haar naam niet.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Dat is Johanna Vrielink, maar ze zit wel in Zijen dus ik weet niet of ze helemaal bij jullie komt
Hoi,
Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt, maar kwam dit tegen:
http://diensten-vakmensen.marktplaat...reviousPage=lr
Mijn vorige hoefsmid was iemand die volgens de natural balance manier bekapte. Het is mij altijd erg goed bevallen.
Wij laten Deborah eind juli komen voor meerdere paarden.
Ze is al eerder hier geweest voor 2 paarden, en daar was de eigenaar tevreden over.
Ze is nog wel vrij lang per paard bezig.
Bladwijzers