Muziek? Moet ik dat ook nog meenemen? Oh no.. op een cd'tje ofzo? Dat ga ik dan ook maar eens uitzoeken
Muziek? Moet ik dat ook nog meenemen? Oh no.. op een cd'tje ofzo? Dat ga ik dan ook maar eens uitzoeken
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Leuk, eens even onthouden waar iedereen op welke tijd is, dan ga ik proberen er een aantal mee te pakken
Ik ben zelf met Casindy tussen 11.30 en 12.00 te zien in de demo van Tessa Roos in clinicring 1. En dan daarna nog in de NH-Challenge Niet echt te missen: de knapste Haflinger die er rond loopt met veel behang en appelbillen En ik? euh, nouja, degene die erbij loopt (als alles goed gaat tenminste ) Ik weet nog niet wat ik aan trek.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Muziek kan op een USB of CD, Nicky. komt goed komt goed, anders heeft Theo altijd nog muziek bij zich (al is dat niet veel soeps, zo bleek een of twee jaar geleden )
Hahaha oke Maar uhm, ik neem aan dat je dat in overleg met je mede spotlight'er moet uitzoeken? Of heb je allebei 5 minuten muziek?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Komt goed, Nick! Iedereen kwam vorig jaar zo blij en voldaan die ring uit! Maar ik snap je goed hoor, hier ook zenuwen.
Ik geef met Chivas een demo 'Fun met trailerladen ' om 16.30u. Een uurtje eerder doen we mee met de springclinic van Mansour. En ik ben de rest van de dag te vinden in de stand vd Endurance vereniging.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Leuk iedereen!!
Jammer dat er nog niemand is die ook met de dual activerung workshop meedoet
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Hier ook de challenge met Wien, online en freestyle, en spotlight tegelijk met Annelies
Ik doe niet meer mee met de challenge orin loopt niet goed en haar hele pees is opgezwollen.
Nu alleen de workshop me tfrodo
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Ahhh, balen zeg Maureen!
Je zou toch een leenpaardje hebben? Of was dat enkel voor de workshop?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja paard van mn pleegvader. Een friesse ruinFrodo. Ik doe alleen nu de workshop
Jammer dat Wonder niet in de trein durft, anders zou ik wel mee willen doen! Helaas!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Balen Maureen. Altijd leuker om met je vaste paardje mee te doen. Maar fijn dat Frodo mee mag!
Ach ja volgend jaar beter
@ marit dat is nou eens een leuke uitdaging
Nicky, hoe laat heb jij spotlight?
Ik probeer even een lijstje van forummensen te maken. Kan niet beloven dat ik alles zie, maar dan is de kans wel groter.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
14.30 uur heb ik hemOorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Bladwijzers