Ik wil heel graag een beetje met Floris leren gymen. Aan de hand, in eerste instantie
Weet iemand een gymjuf/-meester in Twente? ( Of iemand die hier komt?)
Ik hoor het heel graag!
Groetjes en, mede namens Floris, vast bedannkt! Cora
Ik wil heel graag een beetje met Floris leren gymen. Aan de hand, in eerste instantie
Weet iemand een gymjuf/-meester in Twente? ( Of iemand die hier komt?)
Ik hoor het heel graag!
Groetjes en, mede namens Floris, vast bedannkt! Cora
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Goed bezig!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik heb een paar jaar geleden een tijdje les gehad van Karin Wittebrood.
Ze geeft les in AR, dus ook veel aan de hand. Ik vond haar altijd wel prettig lesgeven, ze hield veel rekening met het paard en had het geduld om alles rustig uit te leggen
http://www.paardenrechtrichten.nl
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Wim Vonk
Woont in Drenthe, maar komt overal! En jij zit dan niet megaver weg.
Oeh, dat klinkt al meteen heel serieus! Ik krijg acuut last van faalangst! Wij kneuteren maar wat, he?! Ik durf niet gelijk bij zo'n echte profi!
Lieve Eefje wilde sowieso al weer eens langskomen, en die gaat me nu eerst op weg helpen
Ik heb er ZIN in!!!
Maar daar zijn ze toch juist voor joh om het jou te leren!!!!! Ik zou mij daar niet te druk over maken hoor, wel goed datje dit gaat oppakken.Oeh, dat klinkt al meteen heel serieus! Ik krijg acuut last van faalangst! Wij kneuteren maar wat, he?! Ik durf niet gelijk bij zo'n echte profi!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
als je het allemaal al kon hoefde je geen les, toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Cora
Natuurlijk fijn dat Eefje je wat op weg komt helpen, maar mijn ervaring is dat je het beter in één keer echt goed kunt leren.. van een pro dus
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Florien , die komt ook in twente
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Dank voor het meedenken!!
Tuurlijk zijn deze mensen ervoor om het iemand te leren, maar ik denk dan meteen aan iemand met AMBITIES, en dat ben ik dus niet. Ik ben bang dat dit soort mensen denken: wat moet ik met die "boerentrien" en haar "boerenpeerd". Ik wil "alleen maar een beetje gymmen", omdat het leuk en gezond is om af en toe te doen. Ik wil er niet echt een dagelijkse training van maken.
Aan de andere kant kan ik deze mensen uitleggen wat ik wel of niet wil en dan vragen of ze ALSNOG zouden willen komen. Zo simpel is het ook weer, natuurlijk.
Wordt vervolgd!
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt, maar dat is echt niet zo. Althans, als je de goeie hebt natuurlijk. Ik durfde eerst ook niet aan Ray te vragen of hij me les wilde geven. Was ook bang dat ik 'niet goed genoeg' was en natuurlijk heb ik ook helemaal geen ambities op wedstrijdniveau. Maar dat had Ray ook helemaal niet, tenminste niet voor ons. Hij wilde me gewoon helpen om nu Pias en straks Leandro goed te laten bewegen. Dat is voor heel veel instructeurs al genoeg hoor!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
, I needed that!
Volgens mij heeft een profi instructeur hartstikke veel lol met een combi die gewoon "voor de leuk" bezig zijn met gym. Kan niet fout, gaat alleen maar vooruit en dat maakt het hele plezierig les geven. Gewoon doen dus
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Je kunt ook nog denken aan Liesbeth Jorna, die doet af en toe regiorondjes.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Als instructeur heb je liever iemand die heel graag wil leren, en open staat voor nieuwe dingen. Veel liever een 'boeren trien met 'boerenpaard' dan iemand die alles al (denkt te) weten :P. En jij hebt trouwens een heel leuk 'boerenpaard' . En daarbij, als goede instructeur luister je naar de behoefte van de lesser, dus gewoon alles eerlijk zeggen!
En gymmen moet bovenal ook leuk blijven
Succes!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Jullie reacties doen me ECHT heel GOED!! Ik krijg er helemaal zin in!
Oh ja, Liesbeth! Heb ik op kamp ook al eens (rij-)les van gehad! ERG fijn!
Bladwijzers