Zijn er nog mensen die ook zin hebben om weer eens een playday midden nederland te doen?
Toendertijd waren er playdays bij Nimmerdor volgens mij (correct me if I'm wrong). Misschien is dat weer een optie?
Zijn er nog mensen die ook zin hebben om weer eens een playday midden nederland te doen?
Toendertijd waren er playdays bij Nimmerdor volgens mij (correct me if I'm wrong). Misschien is dat weer een optie?
Ik wil wel komen maar ik denk met zonder pony
A lot of people talk to horses, not many listen
Oei, dat lijkt mij dus écht heeeel erg leuk
een zaterdag, niet al te snel, zou haalbaar moeten zijn.
Jammer dat ik geen vervoer heb anders zou ik wel komen!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Als er genoeg interesse is denk ik dat zaterdag een goeie dag is en inderdaad niet te nsel zodat iedereen de tijd heeft om te plannen. Eind Juni ofzo misschien?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
@Marit, misschien kan je iets regelen met meerijden met iemand of als toeschouwer komen, want volgens mij heb je vaak genoeg met andermans paarden gespeeld
Ik wil graag als toeschouwer komen
als het juni wordt kan ik alleen 29 juni. en in juli vanaf 13 juli. ivm vakantie. Maar goed, ik ben natuurlijk niet de enige he
In een weekend kan ik sowieso! Wel zonder pony, maar mét vriend.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Wat bedoel je precies met de laatste zin Mera?
Toeschouwer is wel leuk, maar leukste is gewoon met mijn eigenste lieve Wonder
Tuurlijk is met je eigen paard het leukst.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Met de laatste zin bedoelde ik dat ik vaak zie in topics dat je het leuk vind om met andermans paarden te spelen en je daarin geoefend bent dus dat dat ook altijd nog een optie is als je daar zin in hebt. Nu ik hem teruglees staat het er een beetje raar inderdaad.
Zin? JAAAA
Of het haalbaar is moet ik even aankijken, sowieso niet op zondagen. En als Dinka gaat dan houd het voor mij ook sowieso op want dan kan ik haar trailer niet lenen
Dus hou geen rekening met mij, maar als het even kan dan kom ik
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
O zo
Ja dat is ook zeker leuk en leerzaam
Moet ik henkie voor je meenemen, Marit?
Passen ze daar niet allebei in Eva?
A lot of people talk to horses, not many listen
Zou iedereen die de 29e kan dit lijstje willen aanvullen? (Juli komt mij slecht uit ivm keuring van noir en andere geplande zaken en ik denk dat veel mensen dan ook op vakantie zijn?)
29 Juni:
Mera - Feliz en Noir (als Zayna mij wil helpen groomen, anders 1 paard )
Sandra - met paard?
Jorien - zonder paard
Zayna - zonder paard
Rianne - zonder paard
Vriend Rianne - zonder paard
Marit - zonder paard (of kon je/wou je niet die datum?)
Een en ander natuurlijk even afhankelijk van of de locatie beschikbaar is en anders of er iets daar in de buurt is om te huren.
Bladwijzers