Trailer geregeld #check#
Trailer geregeld #check#
MooiOorspronkelijk Geplaatst door laura
Ik denk dat we tegen die tijd dan even een lijstje maken voor meenemen van eten en drinken?
Ik heb het aantal combinaties dat nu op de lijst staat opgegeven. Het is inderdaad 10 euro per combinatie, dus niet voor toeschouwers en moet die ochtend contant meegenomen en gezamenlijk ingeleverd worden.
Ik heb er zin in
Mera, ik ben nog even bezig met de organisatie van allerlei dingen om mee te kunnen doen, kan ik me (binnen deze week) eventueel nog opgeven? Ik wil heeeeeel graag en hoop dat het allemaal lukt.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja hoor, dat kan vast wel
Jij komt zeker niet met een 2-paardstrailer en dan ook toevallig nog langs Boskoop?Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ohhh, dat terrein is echt héél gaaf
Ik ben nu al jaloers op iedereen die daarheen kan. Zou zelf ook wel willen, maar we hebben dat weekend 2 oma's die 91 worden en hun verjaardag vieren.
Ik moet die dag ook werken Hopelijk kan ik daarna nog even komen buurten (het is tenslotte super dichtbij), maar dat is ook afhankelijk van het klusschema. Ik neem aan dat ik als toeschouwer wel even langs kan hobbelen zonder me echt op te geven?
Via Boskoop had nog gekund, maar ik ben al blij dat ik met 1 paard achter de auto mag rijden... 2 trekt mijn auto niet jammer he?!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
@Eveline; jammer dat je dat weekend niet kan!
@Jorien; ik neem aan dat dat gewoon kan ja, volgens mij is het alleen betaald voor paarden en ik heb al aangegeven dat er mensen komen kijken en dat was geen probleem. Leuk als je even komt buurten.`
Jammer dat het 29 juni is, ik heb dat weekend al een hele gave cursus
Volgende keer kom ik graag met Tas
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Jammer Evi, ik had Elvia wel even willen bewonderen!
A lot of people talk to horses, not many listen
Aks het bevalt kan het vast nog een keer herhaald worden, toch? In juli bijvoorbeeld
Ja, vast wel
Oo ja dat lijkt me superleuk! Helemáál op dat terrein. Maar kan ook niet, familieweekend. Niet eens in de buurt helaas.
Het lijkt er op dat deze dag 2x georganiseerd moet worden
Bladwijzers