Onder allerlei voorbehoud wil ik ook wel heel graag meedoen!
Onder allerlei voorbehoud wil ik ook wel heel graag meedoen!
May the horse be with you!
Het wordt nog druk
Wat denken jullie trouwens dat leuk is om te doen als we daar zijn, gezien we best een grote groep hebben. Een leuke plek op het terrein uitzoeken en daar de "vaste" speelplek maken en dan individueel naar andere hindernissen, of bijvoorbeeld met de groep de hindernissen langs?
Wat denken jullie?
Ik denk dat ik zo'n dag gewoon mn ding wil doen eigenlijk. Er zit stevig niveauverschil in de groep, dus samen het parcours door, lijkt mij niet zo;n strak plan
Ik wil ook graag mijn ding doen
Henkie is als genoeg uitdaging voor me op vreemd terrein haha.
Maar tussendoor even wat met elkaar drinken vind ik wel leuk!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dat dacht ik ook wel ja. Het leek me zoals ik aangaf wel leuk om een vaste plek te hebben wat onze uitvalsbasis is waar iederee heen gaat als ze niet bezig zijn, anders zie je elkaar misschien de hele dag niet
Dus ergens een klaptafeltje met eten/drinken en dan allemaal lekker op pad?
Ja zoiets
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hoe groot ís het daar? Ik ben niet echt meer in staat om de hele dag rond te lopen namelijk..
A lot of people talk to horses, not many listen
Het is wel behoorlijk groot natuurlijk gezien een cross betekent dat je ook stukken gallop hebt tussen de hindernissen. Maar ik denk dat je je prima kan vermaken bij de samenkom-plek en bij hindernissen vlakbijOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Hmm, brengt me wel op het idee om misschien m'n vouwfietsje mee te nemen Ik wil natuurlijk wel van iedereen fotootjes maken
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Leuk dat je foto's komt maken Altijd leuk om terug te zien
Hee, dan kan je meedoen met je stalen ros! Zo lenig als het jouwe zijn onze paarden niet, die kunnen zich niet zo ver dubbel vouwenOorspronkelijk Geplaatst door Linda
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Lenig is ie wel, maar z'n sprongtechniek en snelheid zijn wat minder dus we gaan maar geen crosshindernissen nemenOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
dat geld voor Fenna ook, dan heeft jouw ros nog het voordeel van stalen zenuwen, die missen wij dan weer
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers