Doen we Ik dacht dat het misschien voor jou ook handiger zou zijn vanwege niet vroeg hoeven vertrekken, maar als dat niet zo is wachten we gewoon even af ja.
Doen we Ik dacht dat het misschien voor jou ook handiger zou zijn vanwege niet vroeg hoeven vertrekken, maar als dat niet zo is wachten we gewoon even af ja.
Ik heb om 9 uur oppas, hopelijk iets eerder. Mn trailer staat dan al klaar voor vertrek. Dus half 11 is wel haalbaar ongeveer.
Ik meld me af helaas.. Ik ga het niet trekken om lang te blijven en de benzine is eigenlijk ook te duur om voor een uurtje heen en weer te rijden
A lot of people talk to horses, not many listen
Ik moet helaas Fenna afmelden... Baal enorm Maar er is voor nu niks aan te doen.
Zelf vind ik het wel leuk om te komen, en dan lijkt carpoolen me een leuk idee. Wie komt van/langs de route van Rotterdam naar Lunteren én wil samen met mij in 1 auto?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Jammer Eva
Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Ik kan er HELAAS niet bij zijn zaterdag.
Veel plezier allemaal.
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Kan ik me nog aansluiten als toeschouwer, en een vriendin meenemen? Ik wilde proberen het gewoon op de fiets te doen, dus ik heb wat mentale steun nodig onderweg We zullen voor onze eigen lunch zorgen dan, een beetje laat nu, en we weten nog niet hoe laat we er zijn dus is dat wat handiger!
Marion je mag ook met mij mee rijden vanaf een station! Even kijken waar ik langs kom
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Volgens mijn navigatie ligt het in ede... Klopt dat?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Waar om je vandaan?Oorspronkelijk Geplaatst door marions
Je mag uiteraard komen kijken, gezellig
@roos, bedankt en fijn dat je het even laat weten jammer dat je er niet bij kan zijn.
Het ligt in Lunteren, vlakij edeOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
We komen uit amersfoort, als we ergens op de route aan zouden kunnen sluiten zou dat wel handig zijn misschien! Maar we fietsen ook een beetje voor de vetjes ende sportiviteit hoor, dus we vinden het niet zo'n probleem om een stukje te fietsen!
Ik kom daar langs met de paarden, dus als we ergens bij de snelweg af kunnen spreken wat makkelijk te bereiken is met paarden achter de trailer (bij een afrit ofzo) kunnen jullie meerijden, maar dat betekent dus wel de hele playday blijven gezien ik organiseerOorspronkelijk Geplaatst door marions
Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Weersvoorspelling Lunteren is inmiddels weer hele dag droog met een klein zonnetje Half elf kan dus doorgaan
Bladwijzers