Bedankt voor de feedback allemaal !
Ik krijg van veel dezelfde tip om iets nieuws te gaan doen Dus dat ga ik vanavond direct proberen
Ze is idd snel afgeleid. Het is zo'n paardje wat in 10 seconden aan 20 verschillende dingen denkt, alles wil zien en als er niks te zien is wel iets verzint . Hopelijk wordt dat beter als ik haar wat meer uitdaging bied
@Gilraen Nooit bij stil gestaan dat ik zoveel direct achter elkaar vraag. Ik zal meer pauzes inlassen tussendoor
@Marie Zadelen vond ze eerst verschrikkelijk. Ook de pad. Toen ik die de eerste x over haar hoofd haalde schoot ze weg. Dat is nu over maar het zadel vind ze nog iets minder idd. Is ook iets moeilijker met dat zware ding Je doet m niet zo makkelijk op en af als de pad. Horsenalitys ken ik ja, maar ik vind het heel moeilijk om te bepalen wat voor 1 ze is. Met rijden in elk geval RB-E. Dat met dat dekje als ie erop blijft was me nog niet opgevallen. ik zal er eens op letten
@whoopie Goeie tip. Misschien kan ik idd eerst de beugel over de knop doen en als dat helemaal geen probleem meer is gewoon los. En bedankt ze is idd heel leuk
Bladwijzers