Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 31

Topic: Zadeltas advies

  1. #1

    Zadeltas advies

    Het leek mij enorm handig om fijne zadeltassen voor achterop (of misschien voorop) Mijn equiflex te hebben.

    Maar ik heb helemaal geen ervaring met die tassen,
    Wappert dat niet, en is het niet belastend als het wel wappert(klappert)

    En wat zijn fijne tassen, zal voornamelijk gaan om meenemen van water flesje.
    Wat eten voor nicky (appeltje ofz) en mijn portemonnee & telefoon.
    moet wel iets fijn wat veilig dicht zit.

    op goedhard kwam ik wat tegen, maar die vond ik niet erg mooi.
    En rood (liefst gewoon bruin/zwart)

  2. #2
    Actief Forumlid SaskiaGerritsen's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2009
    Locatie
    Hengelo (Ov)
    Leeftijd
    37
    Berichten
    179

    Re:Zadeltas advies

    Ik lees ook even mee. Bij mij gaat het om een dressuurzadel, dus geen ringen aan de achterkant...

  3. #3
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Zadeltas advies

    Ik heb jarenlang een klein banaantasje gehad dat je aan de singelstoten vast kunt maken van dabodesign.
    http://www.dabo-design.nl/
    Die combineerde ik dan met een losse bidonhouder voor aan het zadel, maar tegenwoordig heb je deze tass ook met bidonhouder.

    Heb je wel ringetjes vóór aan het zadel Fiona? De meeste dressuurzadels hebben die wel. Daar kan dus die bidonhouder aan. Vetertje vastmaken aan die ringetjes is ook heel handig, dan kun je makkelijk een jas of trui voor aan je zadel knopen. Tegenwoordig heb ik een sjieke voortas van Stowaway met bidonhouders. Kost wat maar dan heb je ook wat. En die vetertjes werkt ook nog steeds. En te verkrijgen in vele kleuren (ik heb gewoon zwart).
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  4. #4
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld