Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: Photonic Red Light

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:Photonic Red Light

Als jij een pen zoekt met dezelfde lichtsterkte en breedte dan is rood licht gewoon rood licht. De vergelijking met zonnebank en zon is niet relevant.

Wat betreft medicijnen; daar zit je er IMO echt heel erg naast. Het gaat niet om hoe groot het placebo-effect van medicijnen is, maar dat van medicijnen 1 op 1 een werking bewezen is. Wederom totaal niet vergelijkbaar.

De onderzoeken heb ik gezien, maar daar zijn veel fouten bij gemaakt en het is gewoon agemeen bekend dat het nog NIET bewezen is. Dat wil niet zeggen dat het 100% zeker is dat het niet werkt, maar er is gewoon nog geen bewijs.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Dan denk ik dat jij niet goed genoeg naar de red light hebt gekeken, want die bestaat sowieso al niet uit één bundeltje rood licht Maar weet je, we gaan hier toch niet uitkomen. We zijn het gewoon op bepaalde punten wel eens en bepaalde punten niet. En dat zal waarschijnlijk wel zo blijven. Ik baseer mijn meningen liever niet op onderzoeken, maar op ervaringen. Ik ga m'n energie en tijd weer in dingen steken die ik leuk vind wink
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

@Saskia: als je nog iets meer wilt weten en vragen hebt, pb me maar. Volgende keer houd ik m'n mening voor me aangezien ik geen zin heb in dergelijke discussies.
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Dan denk ik dat jij niet goed genoeg naar de red light hebt gekeken, want die bestaat sowieso al niet uit één bundeltje rood licht Maar weet je, we gaan hier toch niet uitkomen. We zijn het gewoon op bepaalde punten wel eens en bepaalde punten niet. En dat zal waarschijnlijk wel zo blijven. Ik baseer mijn meningen liever niet op onderzoeken, maar op ervaringen. Ik ga m'n energie en tijd weer in dingen steken die ik leuk vind wink
    Ik heb zelfs de duurste kit die verkrijgbaar is in handen gehad en geprobeerd van het eerste bedrijf dat die kits op de markt is gaan brengen. Het is niks meer en niks minder dan een LED lampje (die laserpennen heb je ook met bredere LEDlampjes ipv 1 straal vandaar dat ik dat voorstelde) met een bepaalde helderheid en "nm" golflengte van kleur. Binnen die groep zijn ook lampjes van een paar euro te vinden.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik weet dat Janneke van equus-pondus ook zo,n set heeft aangeschaft, als je op haar website googeld dan vindt je haar contactgegevens, ik weet niet of ze het veel gebruikt heeft.

Zelf doe ik accupressuur, en ik ga er vanuit dat je zelfde punten ongeveer gebruikt, wat jammer is dat de " chinese filosofie" niet wordt ''meegenomen" denk ik maar dat het wordt gebruikt zoals we werken met westerse geneeskunde er is een klacht en daar pak je bep punten voor. Maar ook dan werkt het prima is mijn ervaring, eigenlijk vraag je het lichaam ergens de aandacht op te richten en daar het probleem op te lossen, je laat de energie weer stromen. En of het werkt hangt ook af van de gebruiker, gebruik je de goede punten interpreteer je de klachten van het paard goed, maar uiteindelijk is het altijd heel simpel je paard vertelt je wel of het werkt.

Linda ok zou het erg jammer vinden als je alleen via pb reageert, ik snap je opmerking wel hoor maar ik zou het jammer vinden als andere mensen niet je info kunnen lezen. Je kunt er in zo,n geval misschien ook voor kiezen om ergens niet op in te gaan.?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Dames,

Grow up zeg.
    Vecht dit via de PB uit alsjeblieft.

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

En beantwoord en oké Nu weer gezellig verder

(op verzoek van saskia hieronder even mijn offtopic berichten weggehaald. Sorry voor de topic-vervuiling )

Actief Forumlid SaskiaGerritsen's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2009
    Leeftijd
    37

Van mij mogen de niet-informatieve posts verwijderd worden, zodat het topic overzichtelijk blijft
    Ik waardeer ieder zijn inzichten en info over dit onderwerp.
    Bedankt voor alle reacties tot dusver

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Heb ook even de off topic berichten weggehaald Saskia Hopelijk nu weer een stuk overzichtelijker

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten