Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

  1. #1

    Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Aanstaand weekend vinden, voor de 10e keer al weer, de Mansour Horsemanshipdagen plaats op Stal Mansour in Arnhem. Zaterdag 31 augustus staat in het teken van de MH Junior dag met workshops en demo's voor de jeugdige ruiters.

    Zaterdagavond vindt het MH Seminar "Het tevreden paard" plaats met dit jaar als thema "Wat bezielt ons paard.......... en ons om er op te rijden?". Een zeer leerzame maar ook onderhoudende avond met Jan van Hooff, Debbie Rijnders en demonstraties door Wim Vonck die ons, ieder vanuit hun eigen vakgebied, zullen vertellen en tonen hoe je een tevreden paard krijgt, hoe een tevreden paard beweegt en hoe het tevreden paard zit.

    Zondag 1 september is vanaf 10.00 uur de MH dag, onder andere met Chris Irwin, Florien de Graaf, Sylvia van Noye, Rechtrichten door Sonja Braafhart en Marlous Eertink, Onbeteugeld springen door Marieke van Velzen, Trailer laden door Ilian Trichopoulos, Houding en zit door Anne Muller.... en nog veel meer.

    Ook is er een strodorp met verschillende stands. Deelnemen aan een workshop of het bijwonen van een demonstratie of het seminar is interessant, leerzaam en bovendien erg gezellig. Kijk voor een volledig overzicht, inschrijfmogelijkheden en tijden op www.mansour.nl.

  2. #2
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september

    Hallo Camiel,

    Zou je je ook nog even willen voorstellen in het voorsteltopic, zie de regels voor het plaatsen van activiteiten.
    Dankjewel!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #3
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september

    Leuk, de MH-dagen!

    Ik doe dit jaar met Bailey twee workshops mee. Zin in!
    Gaan er nog meer mensen van hier?

  4. #4
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september

    Ik kom aan het eind van de middag even kijken denk ik. Er zullen wel veel mensen uit ongeving Arnhem zijn, het is altijd een beetje een minireunie
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  5. #5
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Ik ben er morgen ook bij

    Wie komt er even langs mijn stand?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #6
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Ik
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  7. #7
    Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.986
    Dagboek Berichten
    90

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Ik ga Evi vergezellen in de stand

    Dineke, tot morgen dan
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

  8. #8
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Veel plezier diegene die gaan, wil ook graag gaan maar even kijken hoe mijn dag loopt, dus misschien tot straks!
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  9. #9
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Nou, ik vond het leuk! Wat een fijne dag zeg!
    Bailey op z'n braafst, werkelijk een modelpaard op zo'n dag als dit, hij vindt het geweldig
    Fijne demo's, toffe workshops meegedaan, leuke dingetjes gekocht, wel een stuk rustiger dan voorgaande jaren maar gezellig was het zeker.
    Eefje en Evi, leuk om jullie te hebben gezien en ontmoet!

  10. #10
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Wie komt er naar de Mansour Horsemanshipdagen 31 augustus en 1 september ?

    Het was leuk en gezellig, als vanouds een hoop mensen ontmoet, maar ik vond het jammer dat het zo rustig was, en ook dat de NH saus er nu toch voor een flink deel af is.
    Ik heb alleen de laatste twee demo's gezien. Eentje over rechtrichten met te overdreven ingebogen paarden die over de achouder wegliepen

    En Wendy Bouwense, die blijft fijn, leuk en inspirerend om naar te kijken!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •