Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 34

Topic: EquiDay advanced updates

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

EquiDay advanced updates

Nu het programma compleet is, leek het me handig om even een centraal topic met wat updates neer te zetten.
    We hebben namelijk best wel wat te melden

Het programma zoals het er nu uitziet (tijden zouden in theorie nog kunnen schuiven, maar we denken dat het zo wel ok is.)
    10-11 uur: Yvonne Salfner uit Zwitserland geeft een demonstratie met 1 van haar paarden over "the project" (ontwikkeld door Mikey Wanzenried) at liberty. Deze demonstratie is in het Engels.

11-12 uur: Marion Oesch, 3ster parelli-instructeur uit Zwitserland, zal tijdens deze demonstratie in het openbaar lesgeven aan Eefje Veenstra (ook 3* Parelli-instructeur in NL) over de Game of Contact uitleggen. Parelli heeft de GoC ontwikkeld om een paard stap voor stap nageeflijk te maken. Deze demonstratie is in het Engels.

In het lezinglokaal wordt intussen een masterclass gegeven over Clickertraining, door Conrad van Pruijssen. Hij gaat in op het belang van een duidelijk trainingsplan en op de ins and outs van Clickertraining.

12-12.45 uur: pauze waarin je alle standhouders kunt bezoeken en lekker kunt shoppen.

12.45-13.45 uur: Cathy Sirret laten we speciaal uit Engeland overvliegen om haar verhaal te laten doen over de effecten van je eigen onzekerheid op je paard en vooral ook hoe je je zelfvertrouwen kunt vergroten. Deze workshop is in het Engels.

Intussen kun je in het lezinglokaal de lezing van Liesbeth Jorna volgen over "de weg naar harmonie en bewegingsvrijheid".

13.45-14.45 uur: Jossy Reijnvoet komt uit Belgie om te laten zien hoe je in de akademische rijkunst je hulpen geeft vanuit je middelpunt "core".

Intussen is er een lezing over Horsenalities, gegeven door Eef Veenstra.

14.45-15.30 uur: Pauze

15.30-16.30 uur: Onze eigen Niek neemt een jong paard mee, waarmee hij demonstreert hoe je op een prettige én veilige manier je paard voorbereid op het rijden en/of de eerste hulpen aanleert.

Is inrijden voor jou een te spannend verhaal? Dan kun je intussen de lezing volgen van Cathy Sirett waarop de verder gaat over hoe je, met je hervonden zelfvertrouwen je grenzen kunt opzoeken en uitrekken zonder dat je hier weer onzeker van wordt.

16.30-17.30 uur: Hoe kun je de technieken van 'the project" toepassen bij het rijden? Yvonne Salfner zal hierop ingaan tijdens de laatste demo van vandaag.

Zoals je ziet hebben we tijdens elke engelse demo, op die van Yvonne na, een Nederlandse lezing er tegenover staan, of andersom.

Ook hebben we weer diverse standhouders rond de ring staan.

Wil je graag meer leren over "the project"? Dan is er de gelegenheid om tijdens EquiDay advanced les te krijgen van Yvonne Salfner. Deze les duurt 3 uur, en heeft maximaal 4 deelnemers. De kosten voor deze les zijn E100,-. Dit is inclusief paddock en bakhuur (buitenbak). (stal huren kan ook, voor E22,-)Meld je hiervoor snel aan, want vol = vol.
    In principe nodigen we geen bezoekers uit om te komen kijken, maar vrienden mogen natuurlijk best even langskomen, het is geen afgesloten gedeelte, maar ligt wel enigszins buiten de drukte.

We gaan er weer een leuke leerzame dag van maken!

Sandra en Eveline

Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    63

Re:EquiDay advanced updates

Er staan super gave dingen op het programma Vooral 'The project' en GOC lijken mij zeer interessant
    Life begins where fear ends..

Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Oei, wel veel Engels, dat is hier niet zo favoriet.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Oh wat een heerlijk programma en fijn tijdschema, ik ga me prima vermaken
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    105

Leuk programma ben benieuwd.

Ik heb jullie gemaild voor de les, hoop dat er nog plek is
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    43

Jammer dat er zoveel in het Engels is Als ik dat van te voren had geweten had ik geen kaartjes gekocht.

Actief Forumlid -Marijke-'s Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    27

Zo'n leuk programma!
    Ik heb er echt veel zin in
    Mijn blog over onze ' journey to partnership' --> http://marijkeshorsejourney.blogspot.nl/

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Patricia81
    Jammer dat er zoveel in het Engels is Als ik dat van te voren had geweten had ik geen kaartjes gekocht.
    De mensen die demo komen geven spreken (op 1 na) Engels als 2e taal. Ze zullen hierdoor zelf al geen moeilijke woorden gebruiken en zijn ook op de hoogte dat hun publiek ook niet vloeiend Engels verstaat. Het taalgebruik zal hierdoor vrij eenvoudig worden gehouden.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Ik vind het ook wel een beetje jammer.

Maar wellicht is het ook wel goed voor mijn taalontwikkeling
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    82

Wat een leuk, interessant programma!
    Genoeg om te gaan zien lees ik al

Ik vind het heel interessant klinken met het engels heb ik.zelf geen moeite gelukkig, ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen uit het buitenland komen!

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    19

Ik ben niet erg goed in Engels, maar zoals Sandra zegt ik heb tot nog toe geen probleem gehad met Engelse workshops omdat er meestal eenvoudige zinnen gekozen worden.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Re:

Wordt er gefilmd op de dag zodat je later kunt terugkijken? Zo'n beetje als de event dvds van parelli? Dat lijkt me top en een goede volgende stap voor jullie.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Hm... denk je dat er interesse zou zijn in die dvds? Zon dvd zou al gauw 20 euro moeten kosten, aangezien het opnemen ook geld kost, en het branden, drukken, etc.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ik zou daar wel interesse in hebben, als de demo's voldoende diepgang bieden
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten