Wat lief, dankjewel!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Wat lief, dankjewel!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Dit filmpje had ik ook gemist! Alweer zo mooi om naar te kijken, heerlijk!
Be pleased, not satisfied.
Wauw jullie zijn steengoed s Meestal kijk ik van heel veel audities maar kleine stukjes maar deze heb ik van het begin tot het eind af gekeken! Als ik vragen mag jij hebt toch volgens mij ook in Frankrijk gezeten? Ik denk je tenminste te herkennen van het foto album op facebook haha. En Touria heb ik volgens mij ook nog ontmoet tijdens mijn boot camp
Prachtig, gefeliciteerd!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Hihi wat grappig, al die 'verlate' reacties
Thanks Klopt, ik ben een maandje in Frankrijk geweest met Najib. Wat leuk dat je Touria hebt ontmoet Touria is echt tof!Oorspronkelijk Geplaatst door elkeandjazz
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Wauw, wat een fantastisch auditie filmpje. Echt een voorbeeld voor waar ik GRAAG naar toe wil werken met Moun!
Werk aan de winkel
Gefeliciteerd!
Ik vond vooral het stukje waarbij je hem sideways over de balk laat gaan erg mooi.
Ook de kleine hulpen op de cirkel in het begin vond ik subliem. Erg mooi filmpje!
Dank dames!! Super lief
Super knap en heel terecht als ik het zo zie!
Van harte proficiat! Fantastisch filmpje! Een plezier om naar te kijken.
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Bladwijzers