Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: playday of workshop omgeving Puurs (België)

Forumlid Niky's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    43

playday of workshop omgeving Puurs (België)

Hoi,

Wij (mijn man en ik) zijn met het idee aan het spelen om hier bij ons thuis een playday of een workshop van 1 dag (met parelli-instructeur dan uiteraard) te organiseren.
    Eigenlijk vooral om in contact te komen met mensen hier in de regio die ook met natural horsemanship bezig zijn.
    Het lijkt me leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen en misschien af en toe dingen samen te ondernemen. Want naar mijn gevoel zijn hier enkel klassieke maneges in de buurt. Ik kan mij uiteraard vergissen, dus daar dient dit topic ook een beetje voor .
    Deze zomer hebben wij een stuk weide (20m x 40m) omgevormd tot rijbak, de bodem is wel gewoon gras voorlopig. We hebben in de loop der jaren ook heel wat speelmateriaal verzameld, zoals ballen, kegels, balkjes, enz... Onze weides zijn opgedeeld in kleine stukjes waar je paard tijdens de lunch eventjes kan staan. De lunch kunnen wij eventueel ook voorzien, mits een kleine bijdrage van de deelnemers. Of eventueel brengt ieder een lunchpakket mee, maar dat zijn praktische dingen voor als het zover is
    Dus.... nu is mijn vraag, zijn er hier mensen op het forum die dit wel zouden zien zitten?
    En hoe zouden jullie dit dan zien? Praktisch gezien dan? Met een playday bedoel ik eigenlijk gewoon gezellig samen met de paardjes bezig zijn, wat praten, ideeën uitwisselen,... Of liever een echte workshop met instructeur? Mocht dit wat meevallen, zou ik dit gerust meerdere malen willen organiseren!
    Brand maar los

We hebben nog niet echt een datum ofzo, ik wou eerst eens polsen of hier interesse voor zou zijn

Voor wie wat meer over ons wil weten, hier ons voorsteltopic:
    http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=34881.0

Actief Forumlid Dorien_Boy's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Re:playday of workshop omgeving Puurs (België)

Oeps.. ik ziet dit nu maar pas.. Ik ben van Hingene, Bornem, vlakbij dus.. Hier zitten wel wat nh mensen, dus als je wil kunnen we in de toekomst wel eens iets organiseren. Groetjes, Dorien

Forumlid Niky's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    43

Hey,

ah das tof .
    Als het zover is, neem ik zeker nog contact op.

groetjes
    Annick

Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    30
    Dagboek Berichten
    41

Ik kom dit ook nu pas tegen! Lijkt me een heel leuk idee Afhankelijk van wanneer enzo wil ik ook wel komen. Mijn paardje staat in Lovendegem. Niet echt vlakbij maar ook niet onmenselijk ver!
    OF jullie zijn ook welkom bij mij Ik sta op een hele kleine privéstal en wij hebben een geopad piste van ook ongeveer 20x40m, en nog een kleine die dient als round pen. Als het droog is mag er ook op de wei gespeeld worden dus er is plaats genoeg! Helaas heb ik hier in de directe omgeving nog maar weinig geïnteresseerden gevonden...
    Take the time it takes, so it takes less time.

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Leuk, zowel Lovendegem als Puurs is voor ons goed te doen, onze paarden wonen in Laarne.
    Afhankelijk van wat de concrete plannen zijn (datum etc) en of we vervoer hebben, zijn wij wellicht ook van de partij.
    Mocht je een workshop willen plannen en dat hoeft niet per sé een parelli instructeur te zijn, kan Niek deze wel verzorgen ook.
    We lezen even mee!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Actief Forumlid hanne01's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    32

Als toeschouwer zou ik graag komen (kan m'n camera meenemen als het mooi weer is ). Met paard is het wat te omslachtig momenteel.
    dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
    Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina

Bladwijzers

Forum Rechten