Hoi,
Wij (mijn man en ik) zijn met het idee aan het spelen om hier bij ons thuis een playday of een workshop van 1 dag (met parelli-instructeur dan uiteraard) te organiseren.
Eigenlijk vooral om in contact te komen met mensen hier in de regio die ook met natural horsemanship bezig zijn.
Het lijkt me leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen en misschien af en toe dingen samen te ondernemen. Want naar mijn gevoel zijn hier enkel klassieke maneges in de buurt. Ik kan mij uiteraard vergissen, dus daar dient dit topic ook een beetje voor .
Deze zomer hebben wij een stuk weide (20m x 40m) omgevormd tot rijbak, de bodem is wel gewoon gras voorlopig. We hebben in de loop der jaren ook heel wat speelmateriaal verzameld, zoals ballen, kegels, balkjes, enz... Onze weides zijn opgedeeld in kleine stukjes waar je paard tijdens de lunch eventjes kan staan. De lunch kunnen wij eventueel ook voorzien, mits een kleine bijdrage van de deelnemers. Of eventueel brengt ieder een lunchpakket mee, maar dat zijn praktische dingen voor als het zover is
Dus.... nu is mijn vraag, zijn er hier mensen op het forum die dit wel zouden zien zitten?
En hoe zouden jullie dit dan zien? Praktisch gezien dan? Met een playday bedoel ik eigenlijk gewoon gezellig samen met de paardjes bezig zijn, wat praten, ideeën uitwisselen,... Of liever een echte workshop met instructeur? Mocht dit wat meevallen, zou ik dit gerust meerdere malen willen organiseren!
Brand maar los
We hebben nog niet echt een datum ofzo, ik wou eerst eens polsen of hier interesse voor zou zijn
Voor wie wat meer over ons wil weten, hier ons voorsteltopic:
http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=34881.0
Bladwijzers