Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: two lazy seven ranch

  1. #1

    two lazy seven ranch

    Is er hier iemand member (97 euro, per jaar) bij hun? Zo ja wat zijn je ervaringen?

    Grt

  2. #2
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:two lazy seven ranch

    Wist niet dat je daar lid kon worden. Maar uhm, nee geen lid. Kom al niet toe aan Parelli Connect, dus nog iets erbij hoeft niet.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  3. #3

    Re:two lazy seven ranch

    Ik heb mij goed verdiept in de inhoud van hun cursussen. Let wel: geen ervaring met hen zelf.
    Maar het oogt als een vrije (NL) vertaling van Parelli...

  4. #4
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:two lazy seven ranch

    Naar wat ik gehoord heb is het dat ook. Ik zeg hier duidelijk bij; ik ken ze zelf niet echt. Ik heb ze wel eens bezig gezien op Flanders Horse Expo maar meer niet.
    Maar ik heb dus gehoord dat zij gewoon met Parelli begonnen zijn en op een gegeven moment op zichzelf verder zijn gegaan maar dat ze eigenlijk nog steeds gewoon Parelli doen. Ze noemen het allemaal dus iets anders, hebben een klein beetje een ander systeem en zullen het wat anders uitleggen. Maar het zou in principe eigenlijk gewoon hetzelfde zijn.
    Ik wist ook niet dat je lid kon zijn bij hen! Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van mensen daarmee!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  5. #5
    Forumlid Mona1995's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2013
    Locatie
    Goes
    Leeftijd
    28
    Berichten
    37

    Re:two lazy seven ranch

    Ik heb vorig jaar een week cursus van hen gehad. Ik had les van Joke, en ik vond haar een hele aardige en kundige instructrice. Heb er veel aan gehad!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •