Leuk!
Nog meer mensen die een inschrijfformulier willen ontvangen per mail?
Leuk!
Nog meer mensen die een inschrijfformulier willen ontvangen per mail?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ik heb het nog niet ontvangen volgens mij.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Even zoeken of ik je e-mailadres al had
EDIT: hebbes
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Ik neem nog iemand mee naar de talk. Wil jij dat bij mijn naam zetten rianne?
Doe ik!
top! dank.
Nog een weekje! Ik heb er zin in ! Afgelopen week al druk bezig geweest met confidence scores bijhouden .
Ik weet alleen nog steeds niet hoe de middag eruit gaat zien en of ik paarden kan verwachten.
Dát maakt mij dan weer unconfident. Dus Rianne, áls je meer weet, graag even een update, of en hoeveel en hoeveel mensen en wie dan. Hoe laat jij hier bent? kortom, ALLES
Kan je me even het precieze adres pben voor zaterdag? Ik vind het niet meer terug (hectische tijd hier).
Dank je wel!
Edit dit was als pm bedoeld!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Het weekend is helaas gecancelled Wegens een zieke moeder kiest ze ervoor thuis te blijven, begrijpelijk. Voor wie zich al had aangemeld: er zit een mailtje in je inbox.
Ze wil wel graag 13 april nog blijven om sessies te doen voor wie wil.
Dat is jammer.
is er al iets bekend over hoe nu verder? de dag na de equiday?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Bladwijzers