Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Gezocht: NH-trainingsvakantie

  1. #1
    Forumlid Mona1995's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2013
    Locatie
    Goes
    Leeftijd
    28
    Berichten
    37

    Gezocht: NH-trainingsvakantie

    Hoi,

    Ik ben voor aankomende zomer opzoek naar een NH-trainingsvakantie in het buitenland (ongeveer 2 a 3 weken)
    Ik ben zelf ongeveer bij level 2 van Parelli en het lijkt me leuk om tijdens een vakantie meer te leren.
    Het liefst in Europa, en niet te duur.
    Heeft iemand tips?

    Alvast bedankt!

    Groetjes Marjontien

    PS. Ik zag op Equiday vorig jaar een standje staan met NH-paardrijvakanties, weet iemand misschien hun naam? Ik ben het foldertje kwijtgeraakt :/

  2. #2
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Gezocht: NH-trainingsvakantie

    Ken je het systeem van working student? Zo zijn er best wel wat plaatsen in Europa waar je naar toe kan, al is 2 à 3 weken wel wat kort daarvoor want meestal willen ze toch wel graag dat je voor wat langer komt. Voor vakanties ben je meestal vrijer maar betaal je dan vaak wel wat meer. Als je ergens als working student naar toe wil wil ik je gerust eens de plaatsen opsommen die ik ken, al zijn dat er ook niet zo heel veel hoor.
    Ik ben anders ook wel heel benieuwd naar de naam van dat standje met NH-ruitervakanties!! Ruitervakanties heb ik enkel nog maar klassiek gevonden...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  3. #3
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Gezocht: NH-trainingsvakantie

    Op www.parelli-instruktoren.com vind je alle cursussen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Uiteraard kun je ook op parelli.com kijken voor cursussen in de UK
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  4. #4
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Gezocht: NH-trainingsvakantie

    Eveline, Callippo, organiseert (parelli)kampen in Bad bentheim. Net over de grens, maar wel buitenland .
    Je kunt bij haar vaak ook een kamp combineren met een weekje working student.
    Is dat wat voor je?

  5. #5
    Forumlid Mona1995's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2013
    Locatie
    Goes
    Leeftijd
    28
    Berichten
    37

    Re:Gezocht: NH-trainingsvakantie

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Eveline, Callippo, organiseert (parelli)kampen in Bad bentheim. Net over de grens, maar wel buitenland .
    Je kunt bij haar vaak ook een kamp combineren met een weekje working student.
    Is dat wat voor je?
    Ja, dat zou wel ideaal zijn! Zo heb je toch nog een beetje het vakantie element, en aan de andere kant toch veel leren.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •