Hoezo gaat een flc over een sprong ten koste van de relatie? En jij was toch juist opweg naar een zwarte string? Nou ja ik vind het eigenlijk puur moeilijkdoenerij op niks af... Die wissels komen wel een keer en over een sprong(etje) of balk springt room ze eigenlijk altijd moeiteloos alleen maar omdat hij meer tijd in de lucht is. Logisch toch dat het makkelijker is? Makkelijker is toch ook niet cheaten ofzo? Dat is toch JUIST horsemanship om je paard te laten zien dat mijn vraag zo moeilijk niet is? Ik ben toch ook niet zo dom dat ik dan denk dat een perfecte verzamelde wissel 'wel zal gaan'. Ik ben er toch zelf bij? Waar gaat het dan eigenlijk om? Ik streef ook nog steeds naar een super mooie wissel maar niet met Room...ik zou wel graag de savvy willen hebben om wissels rijden te begrijpen en het ieder paard op de makkelijkste manier aan te bieden. Dat zal ook weer per paard verschillen. Tot nu toe heb ik geen paard ontmoet dat met mij erop makkelijk wisselt tenzij het al aangeleerd was en dat lag voornamelijk aan de fysieke gesteldheid.
Naja, lekker blijven mierenneuken
Bladwijzers