Bedankt voor je antwoord!
Bedankt voor je antwoord!
haha heel even 100% van de antwoorden
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Via de pc
Op deze manier kan ik namelijk makkelijker antwoorden als ik dat zou willen.
Ik lees tussendoor wel vaak mee op mijn telefoon, omdat ik nou eenmaal een forum-verslaving heb
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Nog steeds 100% Ironisch, aangezien ik dit typ vanaf mn foon. Maar vindt het nirt prettig werken. Als het forum een responsive design zou hebben zou ik wel veel vaker op mn foon forummen.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Meestal via de iPad of computer, lezen of foto's plaatsen doe ik wel via de app, dat gaat supermakkelijk.
Ah, ik zie dat ik de poll beter anders had kunnen formuleren...
De vraag is er namelijk op gericht om te kijken hoeveel mensen op hun telefoon het forum lezen. En daarmee of het zinvol zou zijn om te investeren in een betere mobiele besturing van het forum
Ja idd!Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne
Het antwoord is ja. Het verwachte gebruik van internet op smartphones neemt alleen maar toe. Daarom gaat Google de resultaten ook af laten hangen of een site responsive is. Voor de toekomst is het dus noodzakelijk.
Ik denk dat het forum gebruik toeneemt als de site responsive zou zijn. Of beter gezegd, niet vermindert. Anders verlies je de strijd met andere sites die wel responsive zijn.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Op de computer of op mijn telefoon via de browser.
Lees veel vanaf telefoon, maar dit is soms lastig lezen.
Berichten plaatsen gaat makkelijker via laptop.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik gebruik mijn Iphone meer en meer in vergelijking met mijn computer, en kom steeds minder op het forum omdat dat gewoon niet handig leest.
Ik gebruik dus zo goed als alleen een computer voor het forum.
dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina
Ik zie het al... hoog tijd voor een échte forum-app
Niemand die Tapatalk nog gebruikt?
Wel eens geprobeerd maar vond het niet fijn werken, dus toch weer over op de browser op mijn iphone.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Op ipad vind ik het "forummen" minder lastig als op iphone trouwens.
Als van de 68 lezers, er 8 de moeite nemen te reageren?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik had nog niet gereageerd omdat dat op mobiel zo lastig gaat .
Tapatalk vond ik ook niet fijn. Ben vooral meelezer omdat ik niet veel tijd heb om achter de pc te zitten. Wat mij betreft een betere besturing voor mobiel dus erg welkom
Bladwijzers